Site icon IAS

״מועצת תמר ואזור ים המלח מהווים יעד תיירותי מרכזי במדינת ישראל"

שרת התיירות אורית פרקש הכהן בביקורה בארץ ים המלח. צילום ציפי שמעונוביץ

שרת התיירות אורית פרקש הכהן מלווה במנכ"ל המשרד אמיר הלוי התארחו בצהריים בארץ ים המלח ושמעו סקירות מפי ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר ומנכ"ל חל"י שימי דניאל.

זהו ביקורה הראשון של השרה בארץ ים המלח כשרת התיירות ובמהלכו סיירה במספר מוקדי תיירות באזור ובסיום התקיימו ישיבת היערכות וסקירות במועצה האזורית תמר. בביקור נידונה האופרציה המורכבת של מתווה האיים הירוקים והשרה קיבלה סקירה נרחבת על התיירות בים המלח בשגרה לצד הקשיים סביב משבר הקורונה.

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן:" ״מועצת תמר ואזור ים המלח מהווים יעד תיירותי מרכזי במדינת ישראל. לקראת פתיחת האזור במסגרת מתווה ׳איי תיירות ירוקים׳ נפגשתי עם ראש המועצה וגורמי המקצוע הרלוונטיים על מנת ללמוד על אתגרי המועצה, מאפייני התיירות באזור וגם לישיבת היערכות להוציא את הפרויקט לדרך על הצד הטוב ביותר. עבודה רבה עוד לפנינו."

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר: "ביקור חשוב של שרת התיירות במועצה האזורית תמר, ים המלח. אנו ממשיכים לעבוד במרץ כדי להוציא את מצב התיירות מהמקום שבו הוא נמצא. אני מאמין שבשילוב כוחות של משרדי הממשלה והרשויות נצליח לייצר אופק ותקווה לתיירנים והעסקים הקטנים באזורי התיירות הירוקים", סיכם ונגר.

Exit mobile version