Site icon IAS

תעשיית הנסיעות והתיירות האמריקנית צפויה לרשום שיאים השנה

תרומת תעשיית התיירות לתמ"ג האמריקני השנה עשויה להגיע לכ-2 מיליארד דולר. צילום freepik

תחזית אופטימית מגיעה מכיוונו של הדוד סם. מחקר חדש של מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) מגלה כי תעשיית התיירות והנסיעות האמריקנית תתרום השנה לתמ"ג כ-2 מיליארד דולר, עלייה של 6.2% בהשוואה ל-2019. הזמנות לחג הפסחא והקיץ עשויות לחזק את ההתאוששות הכלכלית.

"התחזית האחרונה שלנו מראה שההתאוששות מתגברת באופן משמעותי השנה כאשר שיעורי ההידבקות שוככים והמטיילים ממשיכים ליהנות מההגנה שמציע החיסון והבוסטר", אמרה ג'וליה סימפסון (Julia Simpson), נשיאה ומנכ"לית WTTC. "ככל שמגבלות הנסיעה מוסרות ואמון הצרכנים חוזר, אנו מצפים לחזרה של הביקושים לנסיעות ותיירות. המגמה הזו, יחד עם מה שאנו מקווים שתהיה התאוששות כלכלית חזקה בהובלת הצרכנים, יוצרת תחזית חיובית לתעשייה".

הוצאות הנסיעות והתיירות המקומיות בארה"ב צפויות להגיע ליותר מ-1.1 מיליארד דולר לשנה, ולעלות על הרמות שלפני המגפה ב-11.3%. הוצאות הנוסעים הבינלאומיים בארה"ב עשויות לרשום צמיחה של 113 מיליארד דולר, בהשוואה ל-2020, ולהגיע לכמעט 155 מיליארד דולר, מעט מתחת לרמות (14%) של 2019. התעסוקה בתעשייה עשויה גם לעלות על רמות טרום-מגיפה, להגיע לכ- 16.8 מיליון משרות, מעל לרמות טרום-מגיפה בכ- 200,000 משרות.

"החדשות הטובות הן שהתחזית שלנו מספקת מסר ברור: אם קיימים התנאים הנכונים, תעשיית הנסיעות והתיירות יכולה להתאושש כדי לספק יתרונות כלכליים ותעסוקתיים שלא ראינו לפני המגיפה", אמרה סימפסון. "אנו מעודדים מנהיגים עולמיים לשקול את היתרונות הכלכליים והתעסוקתיים של הגברת אמון הצרכנים על ידי מתן אפשרות לנוסעים מחוסנים לחלוטין לנוע בחופשיות".

פסל החרות על רקע העיר ניו יורק צילום freepik

מחקר חדש של ForwardKeys, חברה המספקת מידע על נתוני נסיעות, מגלה שהזמנות נכנסות לארה"ב במהלך תקופת הפסחא יעלו ב-212% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הזמנות נסיעות חזקות לארה"ב יכולות להימשך עד הקיץ, עם עלייה של 58% משנה לשנה.

בשנת 2019 נסיעות ותיירות הניבו 10.4% מהתמ"ג העולמי ויותר מ-334 מיליון מקומות עבודה ברחבי העולם. כדי להגיע השנה לרמות טרום-מגפה, WTTC קוראת לממשלות ברחבי העולם להמשיך ולהתמקד בהפצת החיסון והדחף – ולאפשר לנוסעים מחוסנים לחלוטין לנוע בחופשיות ללא צורך בבדיקות.

Exit mobile version