Site icon IAS

"תיירות נכנסת תזרים חמצן למשק הישראלי ביום שאחרי המשבר"

בלשכת מארגני תיירות נכנסת, מקפידים לשמור על קשר הדוק עם חבריה, שולחים לעיתים מזומנות אגרת "משולחן הלשכה השבוע" ומקיימים מפגשים והרצאות בזום.

השבוע הוזמן דני אמיר – יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, להשתתף בישיבת וידאו של הנהלת משרד התיירות. ראשי המשרד ביקשו ללמוד על עבודת מארגני התיירות בימי הקורונה, כיצד מתקיים הקשר עם הלקוחות, טיפול בהזמנות ועוד. יו"ר הלשכה פירט בפני הנהלת משרד התיירות על העבודה וחשיבות שימור וטיפול פוטנציאל ההזמנות. כמו כן ציין אמיר, כי המארגנים הישראליים חסינים הרבה יותר מסוכנים מחו"ל, לאור ניסיונם הרב במשברים.

הלשכה נוכחת בהשתתפות פעילה בישיבות ועדות הכנסת, הדנות במשבר הקורונה ואצל אנשי הממשלה במשרד האוצר ומשרד התיירות, במטרה להביא את כלל הגורמים להכרה בחשיבות התמיכה המיידית בפעילות חברי הלשכה כבר עתה. עמדתה הברורה של הלשכה דורשת כי בתוכנית האוצר, יגבשו קריטריונים לשימור ופעילות עסקים אשר תרומתם לחזרת המשק לפעילות מובטחת וחשובה.

דני אמיר: "אין אנו מבקשים רק לעצמנו, אנו מלינים כי המדיניות הנוכחית מעבר להתעלמותה מבעלי העסקים והעצמאים, אינה משכילה לשמור את אלו שידאגו למקומות עבודה לכל העובדים בהם תומכת המדינה. האוצר נטוע עמוק בתפיסה שהתיירות לא תשוב בשנה הקרובה. עמדה זאת אינה מבוססת והיא בבחינת דעה ולא עמדה מקצועית מנומקת כפי שמצופה מבכירי כלכלה.'

הלשכה מגבשת בימים אלו, באמצעות יועצים מקצועיים, נייר עבודה שיציג את היקפי ההזמנות הקיימות וההיתכנות שלהם להתממש והשווואה גם למדיניות מדינות אחרות אליהן אוהבת ממשלת ישראל להשוות את עצמה. ערב כניסת החג קיבלו בלשכה שיחת טלפון מאגף התקציבים באוצר, ובפיהם הזמנה לדיון על העתיד ודרכי יציאה. "מעבר לתמיכה המיידית בסך 50 מיליון ש״ח אותה ביקשנו, אנו פועלים להגדלת קרן השיווק", מוסיף היו"ר. בוועדת הכספים ובמשרד האוצר, מסתמנות הבנות על הצורך במתן מענה לחברי הלשכה בפעימה הבאה של התוכנית הכלכלית.

Exit mobile version