דמיינו את הסצנה: 360 מעלות מסביב של יצירות בסגנון Ukiyo-e היפני. עלים של עצי סאקורה, בשלל צבעי הקשת, נופלים והופכים לגלים ענקיים, ונשים לבושות קימונו מחליקות דרך דלתות עץ. החלל החדש של Temple of Light (שזכה כבר לכינוי "immersive theater") נפתח בשנגחאי, סין. עוד יעד לסמן על מפת הטיולים – עבור כל אלה שכבר חיכו לרגע שניתן יהיה לעלות על מטוס.
המופע הראשון, INSIDE, נוצר על ידי סטודיו העיצוב הרב-תחומי הפריזאי דני רוז. החברה מתמחה באמנות דיגיטלית סוחפת, בה משולבים הקרנות וידאו-מפינג ענקיות וסאונד היי-טקי, והיצירה החדשה שמוקמה בתוך בניין בצורת קופסת מתכת, מזכירה את יצירות הענק שניתן לראות בפסטיבלי אור אחרים בעולם, דוגמת Fête des Lumières בליון או Vivid Sydney, וקרוב יותר לבית, המיצבים של TeamLab. בקיצור: מופע INSIDE רוכב על הגל הסוחף של יצירות המתאימות במיוחד לאינסטגרם.
המופע בן 40 דקות לוקח את המבקרים דרך שתי יצירות דיגיטליות של דני רוז: 'מוטציה' ו-'Ukiyo-e Visions' ושניהם מוקרנים על כל סנטימטר של הקירות עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של Epson 3LCD ומוזיקה המתנגנת על פני מערכת הסאונד המרחבית ULTRA-X20 של Meyer Sound היוקרתית. העומס הוויזואלי מסובב את הראש. 'מוטציה' משדר בלוקים צבעוניים בכל הצורות המופיעים מכל פינות החדר, מתרבים במהירות, משנים צורות וצבעים, מתחברים, מתמזגים ומשתנים במהירות מסנוורת עין. לפני שהעיניים והמוח מצליחים להדביק את הפער, אלפי זרמים חשמליים בוקעים מכל פינות החדר בזמן שמוזיקה דיגיטלית מעוררת תחושה של עולם אחר.
הפרויקט השני 'Ukiyo-e Visions' סוחף היישר לתוך אמנות חיתוכי העץ היפנית המיוצגת במחול של מניפות נייר ענקיות, יערות, גלים ופרחים. "המקרנים שלנו, שמשתתפים כיום באופן פעיל באינספור תערוכות, אירועי חוצות, מרכזי מבקרים ומופעי ענק ברחבי העולם, קלים ביותר בשימוש, מפגינים מקור אור עוצמתי במיוחד, לא דורשים כמעט תחזוקה שוטפת ובעיקר הם 'קשוחים' ועמידים ביותר לכל פגעי הסביבה, טלטולים, חום אבק ולחות,, אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום מקרנים ב–Epson ישראל.