Site icon IAS

תחום התעופה האישית ממשיך לנסוק

מטוס חשמלי אישי מדור שלישי, צילום יח"צ

דאסו סיסטמס הודיעה כי חברת Vertical Aerospace הבריטית, הנחשבת לחברה מובילה וחדשנית בתעשיית התעופה הבריטית, משתמשת בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE המבוססת ענן של דאסו סיסטמס, כדי לפתח מטוס  חשמלי מדור שלישי, עליו היא עובדת בימים אלו, זאת כחלק מחזון החברה  להפוך נסיעות אוויריות לאישיות, לפי דרישה וללא שימוש בפחמן.

חברת Vertical Aerospace תשתמש בפתרונות "Reinvent the Sky" של דאסו סיסטמס המבוססת על פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE,  כדי לנהל את הפיתוח המורכב של אב טיפוס מטוס ה- eVTOL שלה, זאת באמצעות צוות רחב המונה כ-100 מהנדסים ומומחים שונים, כאשר צוותי הפיתוח ממשיכים לעבוד מרחוק. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE מאגדת תחומים שונים, בין אם מדובר בעיצוב, הנדסה או יצור, ומאפשרת סנכרון ועבודת צוות רציפה של  כל בעלי העניין הלוקחים חלק בפרויקט, בסביבה דיגיטלית שיתופית אחת, על מנת לענות על הצרכים השונים המתעוררים לאורך תהליך הייצור והפיתוח, החל משלב התכנון ועד לשלב המוצר המוגמר.

"היה לנו מזל רב שהתחלנו להשתמש בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE  לפני שהתחלנו לעבוד מרחוק", מספר אוון תומפסון צ'יל , מנהל IPT  במערכות הטיסה של חברת Vertical Aerospace. "לצוותים שלנו יש את כל הכלים הדרושים על מנת לעבוד מהבית, שכן השימוש בפלטפורמת הענן של דאסו סיסטמס, אפשרה לנו לעבוד כרגיל ללא שום הבדל באיכות הביצועים. העבודה בענן מייעלת באופן משמעותי את תהליכי הפיתוח, ופלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE אפשרה לנו להמשיך לייצר באופן מהיר, רציף ובטוח ללא עיכובים ובכך לשמור על המשכיות עסקית".

מטוס חשמלי אישי מדור שלישי, צילום יח"צ

בשנת 2019 הציגה Vertical Aerospace את מטוסי ה- eVTOL הראשונים שלה. ה- eVTOL Seraph יכול לשאת 250 ק"ג, (כלומר עד שלושה נוסעים לערך) ומסוגל לטוס במהירות מקסימלית של 80 קמ"ש. על מנת להתמודד עם המורכבות הרבה הכרוכה בייצור מטוס ה- eVTOL מהדור השלישי, יש צורך בפונקציות מתקדמות למערכות חשמל, ניהול שינויים, תקנות ותאימות, כמו גם שיתוף פעולה הדוק יותר בין הצוותים הלוקחים חלק בתהליך הפיתוח. לאחר בדיקה של מספר חברות נוספות, Vertical Aerospace החליטה לבחור בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE בענן של דאסו סיסטמס, על מנת לממש את החזון שלה ולייצר חוויית טיסה בת קיימא המגובה בטכנולוגיה מוכחת, המשמשת חברות רבות בתעשיות התעופה, האנרגיה והרכב.

"חברות חדשניות כמו Vertical Aerospace משתמשות בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE בענן כדי לקדם את החזון שלהם ולייצר ניידות בת קיימא", אומר דייויד זיגלר- סגן נשיא תעשיית החלל והתעופה בדאסו סיסטמס. "בימים אלו, כאשר עסקים ויצרנים רבים נדרשים לחשב מחדש את האופן בו הם מפתחים ומייצרים, פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE  בענן, מציעה את פורטפוליו היישומים הרחב ביותר לעיצוב והנדסת מוצרים מכל מקום, ומאפשרת רמת ביצועים גבוהה ואיכותית וגישה מאובטחת ויעילה לנתונים".

אודות דאסו סיסטמס:  

דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, מספקת לאנשים ולעסקים יקומים ווירטואליים על מנת  לאפשר חידושים בני קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו סיסטמס משנים את האופן בו מוצרים מתוכננים ומיוצרים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מעודדים חדשנות חברתית ומרחיבים את האפשרויות הטמונות בעולם הווירטואלי לצורך שיפור העולם האמיתי. החברה מביאה ערך ליותר מ-250,000 לקוחות בתעשיות השונות במעל ל-140 מדינות.

למידע נוסף בקרו ב- www.3ds.com

Exit mobile version