Site icon IAS

תו איכות לטריות ל- CPSL חברת הבת של קתאי פסיפיק

תעודת טריות של IATA CEIV. צילום יח"צ

חברת הבת של קתאי פסיפיק, Cathay Pacific Services Limited, זכתה לאחרונה בתעודת הטריות הבינלאומית של IATA CEIV והפכה לאחת החברות הראשונות בעולם, בעלת הכרה בטיפול קפדני ובהובלה של מוצרים טריים.

CPSL מפעילה את מתקן המטען האווירי החדיש בהונג קונג, בטרמינל הכבודה של קתאי פסיפיק ("CPCT"), המשרת חברות תעופה הפועלות בשדה התעופה הבינלאומי בהונג קונג. תעודת הטריות הוענקה גם לרשות התעופה של הונג קונג, ובכך מדגישה את המהירות, העקביות והיעילות של עובדי נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג כשמדובר בטיפול והובלה של מוצרים מתכלים.

רונאלד לאם – המנהל המסחרי של קתאי פסיפיק, אמר שתעודת הטריות של IATA  CEIV שהוענקה ל CPSL הינה הישג גדול עבור החברה. לדבריו: "התעודה מהווה תו איכות בינלאומי על הליך טיפול קפדני לתוצרת טרייה, במהלך מעבר ושינוע בשדה התעופה. ההכרה של IATA מספקת לא רק ערך מוסף ללקוחות שלנו, אלא גם תורמת להצלחתה של הונג קונג, כמרכז אווירי מרכזי ובינלאומי עבור מוצרים טריים".

חברת התעופה קתאי פסיפיק, שבסיסה בהונג קונג, מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם, ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג, באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק, מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.

Exit mobile version