Site icon IAS

תאילנד מתכננת לוותר על דרישות הבידוד לתיירים מחוסני קורונה

זה מה שממתין לכם בתאילנד, גן העדן קו פי פי. צילום freepik

כל העולם מחפש פתרונות לפתוח גבולות ולקבל חזרה תיירים, בקיצור לחזור לחיים נורמליים. הקלף החזק לאחרונה- אוכלוסיית המחוסנים בעולם. אתר האינטרנט thepointsguy מגלה לנו על קמפיין חדש של ממשלת תאילנד: "ברוך שובכם חזרה לתאילנד".

ממשלת תאילנד בודקת את האפשרות לאפשר כניסת תיירים שביצעו את שני חיסוני הקורונה ללא צורך בבידוד של 16 ימים והתוכנית אמורה לצאת לדרך ברבעון השלישי של שנת 2021. כידוע ענף התיירות הוא אחד ממניעי התוצר המקומי הגולמי במדינה, שנפגע אנושות בעידן הקורונה.

ויתור על דרישות הבידוד לתיירים יציל כ-800,000 משרות בענף המלונאות וענפי תיירות נוספים במדינה. החודש פנו נציגי המלונאים לממשלת תאילנד בבקשה לוותר על דרישות חובת הבידוד לתיירים בכניסה למדינה. תאילנד היא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים בעולם עם שיא של 40 מיליון מבקרים בשנת 2019, שצנח ל- 6.8 מיליון כניסות בינלאומיות בשנת 2020 והתחזיות הנוכחיות צופות כ-10 מיליון מבקרים בינלאומיים בלבד בשנת 2021.

הצעדים המחמירים של תאילנד במאבק בנגיף הקורונה רשם הצלחה כבירה, כאשר מספר המאומתים במדינה עומד עד כה על כ-15,000 מקרים ו-76 מקרי מוות, הישג עצום למדינה עם למעלה מ-70 מיליון תושבים.

משרד התיירות התאילנדי עשה כמיטב יכולתו להציג את הבידוד באור חיובי. קמפיין עם הכותרת: "תאילנד המדהימה, בידוד שמח" מתנוססת באתר משרד התיירות של תאילנד וקוראת לתיירים לשנות את הסגר המשעמם במדינתם לתקופה שמחה ומרגיעה. משרד התיירות התאילנדי הגביל עד כה את המבקרים הנכנסים לבידוד על פי רשימה של מלונות שאושרו על ידי המדינה, אם כי הרשימה כוללת  200 מלונות ברחבי המדינה, עם למעלה מ -120 מלונות בבנגקוק בלבד.

תאילנד אינה המדינה היחידה שבודקת את האופציה לארח תיירים שחוסנו לקרונה . מדינת האי האפריקנית סיישל כבר החלה לאפשר למבקרים מחוסנים להיכנס מבלי הדרישה לבידוד (ראו כתבה).

Exit mobile version