Site icon IAS

תאילנד מאריכה את אשרת התייר החל מחודש אוקטובר

מספר רב של ישראלים צפווים לבקר בתאילנד ב-2023. צילום freepik

מתכננים טיול לתאילנד בקרוב ? אם כן, אז יש חדשות טובות. על פי הודעת המרכז לניהול מצב הקורונה (CCSA), תאילנד החליטה להאריך את תקופת השהות של זרים בין החודשים אוקטובר 2022 למרץ 2022, במקרה של Visa On Arrival (VOA) או Visa-Free.

ההחלטה להאריך את משך השהות לתיירים זרים באה במטרה לתמוך בהתאוששות הכלכלית של תאילנד, בשעה שנרשמת ירידה בתחלואת הקורונה. חוק פטור מאשרת כניסה הקיים עבור 64 מדינות, ביניהן ישראל, יאפשר שהות של 45 ימים במקום 30, שהיה נהוג עד כה. שר התיירות והספורט, Phiphat Ratchakitprakarnr, צופה כי תאילנד תארח למעלה מ-10 מיליון תיירים השנה.

על פי דיווחים אחרונים בתקשורת, תאילנד מתכננת להשיק תוכנית אשרה חדשה ל-10 שנים, בחודש בספטמבר, כדי למשוך עובדים מיומנים ומשקיעים. האשרה החדשה לטווח ארוך נועדה להגביר את התחרות בתעשיות מפתח כגון רכב, אלקטרוניקה וביוטכנולוגיה.

תיירת מאושרת באי י קו נאנג יואן, שבתאילנד. צילום freepik

נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, דב קלמן, אמר היום: "הישראלים מצביעים ברגליים, וחוזרים לתאילנד בהתלהבות, כאשר רבים מהם בוחרים ליהנות מהחוויה התאילנדית למשך יותר מחודש, והחלטת ממשלת תאילנד על הארכת השהות ללא ויזה היא בשורה משמחת עבורם ועבורנו. מאז שנפתחה תאילנד לתיירות ביולי 2021, הוכיחו הישראלים את אהבתם וגעגועיהם לתאילנד, וישראל הגיעה אז למקום השני במספר התיירים במדינה, במספרים אבסולוטיים, שנייה רק לארצות הברית. במחצית הראשונה של 2022 מילאו התיירים מישראל את הטיסות לתאילנד, טיילו ונפשו בכל רחבי המדינה, מהצפון המרהיב ועד חופי הדרום המפנקים, ומספרם הגיע ל-36 אלף – יותר מאשר מספר התיירים מספרד, איטליה ותורכיה יחדיו. שיא עונת התיירות בתאילנד מתחיל ממש בשבועות הקרובים, ועבורנו, הישראלים, זוהי הזדמנות לפגוש שוב את החיוך התאילנדי, בתי המלון המעולים, החופים הטרופיים הקסומים והאוכל המשובח".

Exit mobile version