Site icon IAS

שר התיירות רזבוזוב חנך מתחם וילות תיירותיות חדש בכפר הנופש עין גב

מימין: שר התיירות יואל רזבוזוב, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, ראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום, מנכ"ל תיירות עין גב חיים סתתיהו, באירוע חנוכת וילות הנופש החדשות בעין גב. צילום jinipix

שר התיירות, יואל רזבוזוב, חנך אמש (ג') את וילות הים החדשות, בטקס חגיגי בכפר הנופש עין גב על הכינרת. 59 הווילות המשפחתיות והמעוצבות לנופש, נבנו בתקופת הסגר, בהשקעה של 40 מיליון שקלים, בסיוע מענק של משרד התיירות. רזבוזוב: "בעולם ההרצאות מדובר על להפוך חלום למציאות ואת המשבר להזדמנות, וכאן זו לא רק סיסמה. אני שר התיירות רק כמה שבועות וזה טקס גזירת סרט ראשון שלי בתפקיד. החזון שלי אינו רק גזירת סרטים, אלא ראייה לטווח ארוך, להשקיע ולפתח את התיירות בישראל. ענף התיירות הכניס למדינה בשנת 2019, כ-40 מיליארד שקלים, סכום משמעותי לתקציב המדינה. משרד התיירות הוא משרד כלכלי, המשפיע על האזרחים, הפרנסה והתוצר. אני לא בא להילחם בכוחות השוק החופשי. אני בעד שאנשים ירוויחו. אבל כשהמחירים בתיירות בשמים, הלכנו למהלך של הדברות עם התאחדות המלונות וישנם גופים ומלונות שהסכימו להוריד מחירים. במקביל, עלינו לדאוג גם להרחבת ההיצע, אפעל לקידום הנושא".

ראש מועצה אזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, פתח בהספד לחיים אוחיון ז"ל, מראשי היזמים באזור בתחום התיירות שנפטר ממחלה קשה: "אוחיון היה אחד היזמים המשפיעים ביותר על הכלכלה והתיירות באזור. הלוואי והיו באזור עוד אנשים נפלאים כמוהו. אנו מבכים את לכתו בטרם עת". בהמשך אמר גרינבאום: "זהו יום מרגש בשבילנו, לא כל יום אנו חונכים מיזם תיירותי חדש ומרגש, לארח כאן את שר התיירות החדש, בגזירת הסרט הראשונה שלו בתפקיד. אני מרגיש את המחויבות והרצון של השר ומאחלים לו הצלחה, נסייע יחדיו, מאחר ואנו אנשי האזור עובדים בצמוד לצוות משרד התיירות. כאשר מדברים על 'ארץ אלף האגמים', או 'אגם גרדה' באיטליה, הרי לנו יש את אגם הכינרת, שהוא כל כך יותר מוצלח מכולם ובעל פוטנציאל לכל הלאומים. כמה אנשים יודעים על אגמים אחרים? יש לפחות 5 מיליארד איש בעולם, שיודעים על אגם הכינרת, ואנחנו צריכים יחד להביא חלק מהם לכאן. במעמד כאן, יש לי רק שבחים. אני מסיר את הכובע בפני קיבוץ עין גב, שיש בו הנהגה וחזון, המוביל בעמק הירדן בתחום התיירות, דוגמה ומופת כיצד לעשות תיירות משגשגת ברמה גבוה, מפרנסת ומקיימת. אני מאחל לכם הצלחה רבה בתרומה לכלכלה האזורית" אמר גרינבאום.

מראה מתחם הוילות התיירותיות החדש בעין גב על הכינרת. צילום שוש להב

חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש ותיירות עין גב: "בסגר הראשון חשבנו שתוך זמן קצר ענף התיירות ישוב לפעילות, אך תקופת הסגרים התארכה והחלטנו לנצל את הזמן להקמת וילות חדשות וכך גם לספק עבודה בשטח. אני מודה למשרד התיירות שנרתם אתנו למשימה בתקופה זו, להנהלת התיירות וקיבוץ עין גב. הכשרנו את השטח הסמוך לחוף ובנינו וילות חדשות ונוחות, מהיסוד עד הטפחות, בעיצוב מודרני, הכוללות את כל התנאים הדרושים למשפחה לבילוי מהנה. אנו מזמינים את הנופשים להגיע וליהנות מנופש ברמה גבוהה על שפת הכנרת", אמר סתתיהו.

כל ווילה חדשה משתרעת על שטח של 80 מ"ר, כולל מרפסות כניסה וקדמית ושטחים היקפיים ומתאפיינת בעיצוב חדשני, הכולל: חדר שינה, חדר מגורים המתאים לעד שלושה ילדים, מקלחון, טלוויזיה 46 אינץ' Smart, מטבח פנימי מאובזר במכונת קפה, כיריים חשמליים, מיקרוגל ומקרר. לכל וילה מרפסת נוף, עם פינת ישיבה, מטבחון חיצוני עם מקרר ומקפיא, שולחן אוכל וכיסאות. את החדרים עוטף נוי ותאורת חוץ נמוכה, המשרה אווירה שלווה. בשבילי הגישה, בין הווילות, ספסלי ישיבה מול הנוף. חניה מסודרת לאורחי הווילות וחניות לטעינת רכבים חשמליים. כפר הנופש עין גב מציע 174 יחידות נופש, מתוכן 92 יחידות משפחתיות, השאר זוגיות. מדשאות ומרחבים ירוקים הנושקים לחוף רחצה, מהיפים בכנרת, עם תחנת הצלה מסודרת, כסאות נוח, שמשיות, מתקני משחקים ועוד לנוחות אורחי המלון ומסעדה לארוחות בוקר.

Exit mobile version