Site icon IAS

"שר התיירות חיים כץ מחויב לנושא מניעת ביטול הפטור"

יוסי פתאל מנכל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל צילום רמי חכם

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת שיגר אתמול (ה') אגרת לחברי הלשכה:

"חברי לשכה מתקשרים אלינו מידי יום ובפיהם דאגה כנה לעתיד ענף התיירות הנכנסת.  הנושא נמצא בלב העשייה של הלשכה ושעות עבודה רבות מקדישה ההנהלה לעשות כל שניתן בכדי לבטל את הכוונה לבטל את הפטור הקיים. מיותר להכביר מילים על הנזק העצום שיגרם למארגני התיירות שמרבית מוחלטת של קהל לקוחותיהם רגישים מאוד למחיר בכלל ובעת הזו בפרט.
גם להערכת משרד האוצר המחירים לתיירות המאורגנת יפגעו בשיעור של 90% (מחירים יתייקרו ב-15.3% בעוד שבסגמנטים אחרים הפגיעה לפי האוצר תהיה פחותה).

הלשכה פועלת בסיוע צוות אסטרטגי וחברת לובינג שגויסו למשימה. שר התיירות חיים כץ מחויב לנושא מניעת ביטול הפטור ואנו עומדים איתו וצוותו בקשר עבודה מידי יום ומתואמים בכל עניין ושלב.  לא ניתן לפרט מטעמים שהם מובנים אולם ניתן לומר כי המירב נעשה וכי הסיכויים לצלוח את הבעיה אינם נמוכים גם אם כרגע אינם מובטחים.

במקביל לעבודה האינטנסיבית שעושה ההנהלה בתחום, אנו פועלים להגברת המודעות לחשיבות הענף בקרב הציבור הכללי וציבור מקבלי ההחלטות. תוכנית הפעולה להטמעת חשיבות עבודתם של חברי הלשכה תהיה מעתה קבועה ולאורך כל השנה. בכך אנו מיישמים ייעד אסטרטגי אותו קבעה ההנהלה ביום הדיונים המיוחד שהתקיים בחודש נובמבר.

אני מודע לעובדה שדיווח זה מגלה טפח ומכסה טפחיים ובכל זאת בקשתנו שחברי הלשכה יהיו סמוכים ובטוחים כי שאת ניתן ואף יותר מכך אנו עושים. התקווה לטוב מהווה חלק מזערי מתוכנית העבודה שלנו ומירב המאמצים והתקציבים הנדרשים מוקצים לטובת הנושא, ובהתאם גם הציפיות לתוצאה הסופית".

Exit mobile version