Site icon IAS

שר התיירות הגיע לביקור באוהל המחאה

שר התיירות מבקר באוהל המחאה. צילום מארגני המחאה

לאחר שהוקם הבוקר (א') אוהל המחאה של ענף התיירות, שיפעל עד יום ד', החלו להגיע חברי כנסת ביניהם נפתלי בנט שאמר שפתיחת השמים לא תתבצע בזמן הקרוב.

שר התיירות, אסף זמיר שהגיע גם הוא לאוהל המחאה היה קשוב לבעיותיהם של עובדי הענף והבטיח כי יפעל  לפתיחת השמים יחד עם שרת התחבורה מירי רגב."נפעל להארכת החל"ת כדי שלא נאבד את העובדים המקצועיים של ענף התיירות. צריך לקדם מתווה לטיפול נקודתי בענף התיירות ומצוקותיו."

אסף זמיר, שר התיירות עם אילנה סלום ממובילות המחאה. צילום מארגני המחאה

שר התיירות כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "הגעתי היום לאוהל המחאה של עולם התיירות לפגוש את עובדי ומעסיקי התעשייה, תעשייה שנסגרה ראשונה ותפתח אחרונה, כדי לדבר עם המוחים. זו תעשיה יציבה ועצמאית של סוכני נסיעות, מדריכי תיירים ומורי דרך שעד למרץ האחרון לא ביקשה סיוע והסתדרה לחלוטין בכוחות עצמה. זו תעשייה שמייצרת עשרות אלפי מקומות עבודה, שעד שלא יפתחו את השמיים תהיה משותקת לחלוטין. הבטחתי לאנשים שפגשתי היום כי אקדם מול האוצר את המשך החל"ת לעובדי התעשייה, לדאוג למתווה לפתיחת השמיים וליצור שולחן עגול בהשתתפותי ובהשתתפות משרדי הממשלה הרלוונטיים. ענף התיירות הינו ענף ייחודי והוא מהנפגעים הקשים ביותר ממשבר הקורונה, והוא מצריך טיפול ייחודי בכדי לשרוד."

חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו מש"ס הגיעו לשמוע את צעקתם של עובדי התיירות, הופתעו מגודלו והסכימו שמדובר בענף חריג שאין לא אופק כרגע ויש להתייחס אליו כסקטור חריג.

חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו מש"ס באוהל המחאה. צילום מארגני המחאה

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס הגיע  לאוהל המחאה להביע הזדהות. ישראייר הצטרפה למחאת ענף התיירות.

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר באהל המחאה. צילום מארגני המחאה

 

Exit mobile version