Site icon IAS

שר האוצר ליברמן: "סוכני נסיעות ומורי דרך, תתחילו לשנות מקצוע״

עובדי ענף התיירות מפגינים כנגד סגירת השמים. צילום יואב רותם- מורשת דרך

במהלך הדיון בישיבת הממשלה היום (א׳) התייחסו השרים גם להשלכות של ההגבלות על הציבור, ושרת התחבורה מרב מיכאלי טענה שלגיטמי להקריב את ענף התיירות, אבל צריך פיצוי. הובטח שתובא תוכנית סיוע והיא לא הובאה.״ שר האוצר אביגדור ליברמן טען: ״לגבי סוכני נסיעות ומורי דרך צריך לומר, תתחילו לשנות מקצוע. גם התחזיות הכי אופטימיות בשנת 2025 לא רואות אפילו מיליון תיירים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "חוסר רגישות משווע. ממשלה אטומה שמעניין אותה רק השררה והכבוד ששכחה את העם שנאנק תחת גזרותיה. ממשלה שבעה במינויים ותפקידים, לעולם לא תבין את הרעב המובטל שכל מה שהוא מבקש זה לעבוד כדי להתפרנס ולעשות מה שהוא יודע".

מורי הדרך בתגובה להתבטאויות שרים בממשלה, לפיהם לגיטימי לסגור את ענף התיירות וההמלצה של שר האוצר ״להחליף מקצוע״: ״המסיכה הוסרה מעל פניה של הממשלה. זו ממשלה מנותקת ואטומת לב, שלא רואה ממטר עשרות אלפי אזרחים ללא שום הכנסה. ממשלה שלא מבינה שהיא זאת שגרמה לזה. מי שצריכים להחליף מקצוע הם שרת התחבורה הכושלת, שאת כשלונה כל אזרח מרגיש כל יום בפקקים, ושר האוצר שזורק ישראלים לגורלם המר. אנו אזרחים שומרי חוק שאוהבים את המדינה ומשמשים שגרירי הסברה שלה- בזמן שהמשק כולו נפתח אנו נותרנו מאחור״.

Exit mobile version