Site icon IAS

שני מלונות מרשת הילטון יפתחו לראשונה באתונה, בירת יוון

המלון הידוע Pantelikon Athens. צילום באדיבות המלון

רשת מלונות הילטון הודיעה על תוכניותה להרחיב פעילותה לראשונה באתונה, בירת יוון, זאת, כחלק מהסכם שיתוף פעולה עם SCD Group LTD: מלון Pantelikon Athens, Curio Collection by Hilton צפוי להיפתח בסתיו 2024,  והמלון השני Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano, צפוי להיפתח באביב 2024.

המלון הידוע Pantelikon Athens יעבור שיפוץ בהשקעה של 18 מיליון אירו לפני מיתוג מחדש תחת Curio Collection by Hilton, שיחזיר את הזוהר הייחודי שלו. מצטרפים לתיק ההשקעות העולמי של למעלה מ-100 מלונות ואתרי נופש ייחודיים תחת המותג Curio . מאה שבעה עשר החדרים יכללו 13 סוויטות מסוגננות, כאשר האורחים ייהנו מגישה למתקני הבריאות היוקרתיים של המלון. עם חדר כושר מאובזר במלואו, ארבעה חדרי טיפולי ספא ובריכה פנימית וחיצונית, האורחים יוכלו להירגע ולהתחדש בין אם הם מבקרים באתונה בחורף הקריר או בקיץ כשהטמפרטורה הממוצעת מגיעה ל-32 מעלות צלזיוס.

קיפיסיה היא אחת השכונות הנחשקות ביותר באתונה רבתי, והיא מארחת שפע של נכסי מגורים יוקרתיים, חנויות מעצבים, גלריות אמנות ופארקים מטופחים. לאחר שהאורחים ייהנו מהתפריטים במסעדת הנושא הראשית במלון, הם יכולים לבקר בטברנות המשפחתיות של העיר ובמוסדות הגורמה המודרניים, או לצאת לטיול במרכז אתונה. Pantelikon Athens נמצא במרחק הליכה קצר מאטרקציות מרכזיות כמו מוזיאון הטבע גולנדריס ויער סיגרו, בעוד שמרכז אתונה נמצא במרחק של פחות מ-30 דקות נסיעה ברכבת או ברכב.

קיפיסיה היא גם ביתם של כמה מטות בינלאומיים, מה שהופך את היעד לנקודה חמה לנסיעות עסקים. עם 1,300 מ"ר של מתקני כנסים ואירועים, כולל שלושה חדרי ישיבות, Pantelikon Athens יהיה מתאים במיוחד לארח פגישות עסקים אינטימיות וכנסים גדולים יותר .

המלון הידוע Pantelikon Athens יעבור שיפוץ בהשקעה של 18 מיליון אירו . צילום באדיבות המלון

מלון Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano ימוקם בקסטלה, התכשיט של פיראוס הידוע בארכיטקטורה ניאו-קלאסית, קרוב למרינה Mikrolimano עם נוף מרהיב של הנמל.

לאחר שיפוץ של 5.5 מיליון אירו, Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano יציע את האירוח האיכותי של מותג המלונות הידוע . עם ארבעה חדרי ישיבות בשטח כולל של 120 מ"ר ובריכה חיצונית עם נוף עוצר נשימה של פיראוס והריביירה של אתונה, נוסעי עסקים ופנאי כאחד ייהנו מהשהייה שלהם. השיפוצים הפנימיים המודרניים והמרעננים של המלון יפנו מקום למרכז עסקים הפתוח 24 שעות ביממה, מתקני כושר וחדרים נוחים, בעוד שהאורחים ייהנו גם מהשירות עטור הפרסים של Hampton by Hilton, הכולל ארוחת בוקר חמה כלולה המחיר ואינטרנט אלחוטי חינם.

מקדש פרתנון היווני הניצב באקרופוליס של אתונה העתיקה. freepik

פטריק פיצגיבון (Patrick Fitzgibbon), סגן נשיא בכיר, פיתוח, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ברשת הילטון אמר: "במהלך 12 החודשים האחרונים הרחבנו את פעילותנו ביעדי נופש מרכזיים ביוון עם ארבעה מלונות חדשים. ההסכם האחרון הזה יאפשר לנו להתבסס באתונה, ולהציג שני מותגים מרגשים לשוק, הצומחים ביותר באירופה, המהווים כמעט מחצית מכלל מלונות הרשת. הנמל היפה של פיראוס ושכונת חנויות המעצבים, מסעדות הגורמה והמטה של ​​חברות בינלאומיות בקיפיסיה הם מקומות אידיאליים להביא את המותגים הללו לשוק המלונות של אתונה".

תיאודורוס דוזוגלו (Theodoros Douzoglou), דירקטור ובעל מניות ב- SCD Group LTD. אמר: "אנו נרגשים מאוד להרחיב את טביעת הרגל שלנו ביוון בשיתוף עם מותג בינלאומי מוביל כמו הילטון. ההתאוששות התיירותית של יוון נראית מבטיחה ביותר, ועם כל כך הרבה ביקוש לנסיעות, כעת זה זמן מתאים לפתוח מלונות באיכות גבוהה באתונה".

Exit mobile version