Site icon IAS

שני איים בפיליפינים נחשבים "האיים עם החופים הטובים בעולם"

החוף הסודי באל נידו בפלאוון. צילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

מדינת האיים היפה, הפיליפינים, מככבת במגזין התיירות הנודע "קונדה נאסט טראבלר", שבחר באי פַּלַאוַואן במקום השני בעולם בקטגוריית "האיים עם החופים הטובים בעולם" והאי בורקאי נבחר במקום החמישי. בסקר שערך המגזין השתתפו 800 אלף נשאלים מרחבי העולם.

בתוך כך, משרד התיירות של הפיליפינים ושגרירות הפיליפינים בישראל,  נערכים לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בגני התערוכה בתל אביב ב-29 וב-30 למרץ. ביריד הבינלאומי ישתתפו כ-50 מדינות וגורמי תיירות רבים מהארץ והעולם. זהו היריד החשוב ביותר בישראל בתחום התיירות. הביתן של הפיליפינים ישתרע על שטח של 50 מטר רבוע. תגיע ליריד משלחת ממנילה ומלונדון. שגריר הפיליפינים בישראל, אלברטו מקירוג, יגיע אף הוא ליריד. ביתן הפיליפינים צפוי למשוך אליו מבקרים רבים.

הפיליפינים נפתחה שוב לאחרונה לתיירות מישראל. תיירים מחוסנים מישראל יכולים להיכנס לפיליפינים ללא צורך בבידוד וללא צורך בויזה. נדרשת בדיקת PCR, עד 48 שעות בטרם ההמראה מישראל. יש להציג כרטיס טיסת חזור בטווח של עד 30 יום מיום ההגעה לפיליפינים וכן הצגה של תעודת מתחסן.

חופים קסומים באי בורקאי. צילום ארווין לים

אטרקציות בפיליפינים: הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת.

המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה.

www.itsmorefuninthephilippines.co.il     www.morefunawaits.com

Exit mobile version