Site icon IAS

שניר טוזלי: טופ אג'נט תהווה פריצת דרך טכנולוגית ותשנה את הענף

שניר טוזלי:"ממשיכים לשדרג את מערכת הבינה המלאכותית שלנו". צילום טופ אג'נט

תחום התיירות עובר כיום מהפכה: מצד אחד הרבה יותר טיסות ושירותים למכור ויש לקוחות – אך מנגד התחרות גדלה ומשאירה את הסוכן עם נתח רווחים קטן יותר מבעבר. לכן מתקדמים כיום משרדי הנסיעות לטכנולוגיות חדשניות שייעלו את העבודה ויקלו עליה. מהלך זה יביא לשינוי חוקי המשחק ואף יעזור לסוכנות לשרוד.

חברת טופ אג'נט השיקה מערכת טכנולוגית חדשה לניהול העבודה של סוכן הנסיעות – "שולחן עבודה לסוכן" (בק/מיד אופיס) והיא אפילו חברתית.

לדברי שניר טוזלי מנכ"ל החברה, "טופ אג'נט תהיה פריצת דרך טכנולוגית בענף התיירות ותשנה את הענף, תקל על הסוכן ותחסוך לו זמן וכסף רב. מבדיקות שעשינו, אנחנו חוסכים כיום לסוכן כ-70% מזמן העבודה וכבר היום אנחנו מגדילים את הרווח של הסוכנות ב-25% לעומת העבר".

טוזלי: "אנחנו מאחדים הכל למערכת אחת מושלמת, חוסכים לסוכן כ-70% מזמן העבודה ומגדילים את רווח הסוכנות ב-25%"

ביקשנו את שניר טוזלי לענות על מספר שאלות ולפרט על המערכת החדשה ועל החזון:

מה מיוחד במערכת?

בראש ובראשונה אני רוצה לציין שכיום סוכן עובד על 5-6 תוכנות שונות וגם אלה לא תמיד מקיפות את כלל התוכן הקיים. אנחנו בטופ אג'נט מאחדים הכל למערכת אחת מושלמת – סיטונאים, קמעונאים, תיירות פנים, תיירות נכנסת, בק אופיס, פרונט אופיס, CRM, רשת חברתית ייחודית למשתמשי טופ אג'נט, בינה מלאכותית – וכל זה במערכת ידידותית אחת.

אמרת קודם שאתם מגדילים את הרווח של הסוכן. איך אתם עושים את זה?

בהחלט. אנחנו מייצרים גדילה משמעותית על ידי ייעול העסק והכלים המתקדמים שלנו:

מנוע חיפוש שיודע למצוא דילים לא שגרתיים ומחירים שיודעים להתחרות. בנוסף, תמיד מודגש לסוכן הרווח שלו על הטיסה ואותו סוכן ימכור את המוצר היותר רווחי.

אז אילו חידושים צפויים לנו בעתיד הקרוב?

לפרטים נוספים :

sales@top-agt.com

072-3157333

https://www.top-agt.com/

Exit mobile version