Site icon IAS

שמוליק קניגסברג – זמינות היא שם המשחק

אלפנט טורס: חופשת גן עדן בסרי לנקה. צילום יחצ

אלפנט טורס: חופשת גן עדן בסרי לנקה. צילום יחצ

שמוליק קניגסברג, ישראלי המתגורר בסרי לנקה למעלה מ-18 שנים והבעלים של חברת התיירות "אלפנט טורס", מבקר בימים אלו בישראל. בראיון ל-IAS הוא מדגיש, שלאחר 10 שנות פעילות והצלחה, הגיע הזמן להרחיב את שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות בישראל.

סרי לנקה היא אי טרופי מדרום מזרח להודו, שנקרא ציילון עד שנת 1972. רוב תושביו הם סינהלים, צאצאי מתיישבים מהודו. בעבר היתה תחת שלטון פורטוגל, הולנד ובריטניה. היא זכתה לעצמאותה ב-1948 ומאז "האי הקדוש" (סרי לנקה בסנסקריט) הפך "מקדש גן עדן" למטיילים. בשנת 2017 ביקרו בסרי לנקה כ-2.5 מיליון תיירים, מהם כ-18 אלף ישראלים. זינוק של 63% לעומת 2016 (11 אלף ישראלים).

שמוליק קניגסברג, בעליה של חברת אלפנט טורס מסרי לנקה. צילום עוזי בכר

מי זו חברת אלפנט טורס ומדוע לבחור בה ?

"חברת תיירות שהוקמה לפני 10 שנים ע"י ישראלים המתגוררים בסרילנקה ומכירים אותה היטב לאורכה ורוחבה ובמיוחד את המנטליות והתרבות המקומית. משרדי החברה ממוקמים בעיר הבירה קולומבו "

שמוליק קניגסברג ממשיך ומסביר מדוע לבחור באלפנט טורס: "היתרון המרכזי שלנו הוא היכולת להבין את המטייל הישראלי על כל גווניו ובמקביל – ההכרות המעמיקה עם סרי לנקה ועם כל מה שיש לאי הקסום הזה להציע. השילוב הנדיר הזה מביא לתוצאות הטובות ביותר".

לדברי שמוליק, העובדה שהמשרדים נמצאים בסרי לנקה היא יתרון גדול. "הזמינות היא שם המשחק", הוא אומר "אין צורך בשיחות טלפון מיותרות לארץ, אנחנו שם ויכולים לתת מענה לכל בעיה ולסיור מורכב. לדוגמא, הדרכנו כבר מספר פעמים קבוצות של מטיילים בעלי מוגבלויות, מרותקים לכיסאות גלגלים. קבוצות של שומרי כשרות להם מותאם מסלול מיוחד וקשר חם ואישי עם בית חב"ד."

שמוליק מקפיד ומונה את 5 הסיבות לבחור בשירותי חברת אלפנט טורס: "זמינות והתאמה אישית לכל נוסע, כבר ציינו. נהגים ורכבים חדישים נבחרים בקפידה. מדריכים מנוסים מהשורה הראשונה, מקומיים, היא סיבה נוספת מדוע אלפי לקוחות בוחרים בנו ולא במתחרים. סיבה שלישי היא אפשרות לשלב מדריכים דוברי עברית, המתגוררים בסרי לנקה בהשוואה לאלו המגיעים ללוות קבוצות מהארץ. הסיבה החמישית היא המחיר."

אלפנט טורס: צוות מנוסה שנבחר בקפידות. צילום יחצ

העלות הממוצעת לחופשה בסרי לנקה משתנה ותלויה במספר פרמטרים, החל מ-850$ ועד 2000$ לאדם. "בכל מקרה אצלנו המחירים הכי אטרקטיביים", מבטיח שמוליק.

מהם סוגי טיולים ופעילויות שאלפנט טורס מציעה למטיילים ?

"טיולי עומק, טיולי משפחות, גולשים, אוהבי חופים ונופש , ירח דבש,  אוהבי טבע וטרקים, לכולם אלפנט טורס נותנת כבר היום  את המענה הטוב ביותר, יחד עם בניית המסלול המתאים. בנוסף, בגלל הקרבה הגאוגרפית לאיים המלדיביים, יש ביכולתנו להציע מגוון רחב של ריזורטים  איתם אנו עובדים באופן רצוף".

מדוע כעת להרחיב את הקשר עם סוכני הנסיעות ?

"לאחר פעילות של למעלה מ-10 שנים, מספר רב של לקוחות פרטיים, והידע הרחב שנצבר, אנחנו מעוניינים להרחיב את הקשר עם סוכני הנסיעות הישראלים מעבר לאלו הנמנים כבר ברשימת לקוחותינו המרוצים. עמלת סוכן מובטחת ושירות מכל הלב", מסכם שמוליק קניגסברג.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ישירות עם הנציגות בארץ בטלפון: 1700700782

טלפון הנציגות בסרי לנקה: 94-114322033+

אתר אינטרנט בעברית

 

באלפנט טורס מבטיחים חופשה בלתי נשכחת. צילום יחצ
Exit mobile version