Site icon IAS

שלושה עדכונים חדשים במפות Google לחופשת קיץ מושלמת

google maps. צילום freepik

באזורים רבים הקיץ כבר הגיע וזה בדיוק הזמן לתכנן טיולים חובקי עולם. היום, גוגל חשפה שלושה עדכונים חדשים ממפות Google שיעזרו לכם לתכנן את חופשת הקיץ המושלמת. 

Immersive View יורחב לערים חדשות ולמעלה מ-500 אתרים ברחבי העולם 

בתחילת השנה, גוגל השיקה את Immersive View כדי לשנות את הדרך שבה משתמשים חווים את העולם – בינה מלאכותית ממזגת מיליארדי תמונות ומוסיפה להן שכבה של מידע מהימן כדי ליצור תצוגה רב-ממדית של העולם. היום, גוגל מרחיבים את Immersive View לארבע ערים חדשות: אמסטרדם, דבלין, ונציה ופירנצה – וליותר מ-500 אתרים איקוניים ברחבי העולם, מטירת פראג ועד לגשר נמל סידני.

אז אם אתם מתכננים טיול ללונדון ורוצים לבקר בארמון קנזינגטון, תוכלו להכיר אותו מראש. פשוט חפשו אותו במפות Google והקישו על הסרטון הראשון כדי להמריא לסיור וירטואלי. מחוון הזמן יאפשר לכם לראות איזה מזג אוויר צפוי בשעות השונות של היום, ואת מידת העומס באתר, כדי שתוכלו להחליט מתי בדיוק לבקר שם. ובכל מקום שיש לנו נתונים לגביו, תוכלו להציץ לתוך מסעדות ובתי קפה כדי להחליט אם מתחשק לכם להזמין בהם שולחן, הודות לטכנולוגיית AI מתקדמת שנקראת neural radiance fields, או NeRF – שפותחה ב-Google.

GIF גרפיקת תלת מימד של ארמון קנזינגטון בלונדון: נוסק מעל הארמון ולאחר מכן מזיז את מחוון הזמן בתחתית המסך כדי להציג מזג אוויר ואור בשעות שונות של היום במפות Google.

google maps. צילום freepik

לתכנן את המסלול עם פיצ'ר ׳מסלולים במבט מהיר׳, שיושק החודש

"למרות שאנחנו אוהבים את פרטי הפרטים שאפשר לראות ב-Immersive View, אנחנו מבינים שלפעמים כל המוסיף – גורע. במיוחד אם אתם מכירים את המסלול פחות או יותר ופשוט רוצים לבדוק מתי הפניה הבאה", מציינים בגוגל. ולכן גוגל משיקה את ׳מסלולים במבט מהיר׳ (glanceable directions), כדי לברר איפה אתם לאורך המסלול המתוכנן, ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול.

כשתשמשו ב׳מסלולים במבט מהיר׳, פשוט בקשו הנחיות ליעד המבוקש וצאו לדרך. תוכלו לראות זמני הגעה עדכניים ואיפה לפנות – מידע שעד עכשיו היה זמין רק במצב ניווט מקיף. "אם תחליטו לסטות מהמסלול המתוכנן, אנחנו נעדכן את המסלול שלכם באופן אוטומטי. בימים הקרובים נתחיל להשיק בהדרגה את ׳מסלולים במבט מהיר׳ ברחבי העולם, כולל מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים ונהיגה באנדרואיד ו-iOS."

מסלולים במבט מהיר יושקו בהדרגה ברחבי העולם, ב-Android וב-iOS, למסלולי הליכה, רכיבה על אופניים ונהיגה.

להתארגן ולתכנן טיולים עם עדכונים חדשים ל׳המיטב מהזמן האחרון׳ במחשב 

כשמתכננים טיול, אחד הדברים שהכי מסובך לעשות הוא לעקוב אחר כל המקומות שבהם תרצו לבקר – במיוחד אם אתם אתם מתכננים טיול בכמה ערים. כדי לפתור את הבעיה הזו, גוגל יצרה את ׳המיטב מהזמן האחרון׳ (Recent highlights) למחשב. כל האתרים והמקומות שחיפשתם יופיעו אוטומטית ברשימה בצד המסך.

בזכות העדכונים החדשים שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, נוכל לשמור למענכם מקומות ב"המיטב מהזמן האחרון" אפילו אחרי שתסגרו את החלון של מפות Google ​​- כדי שתוכלו לעשות הפסקה מהתכנון ולחזור אליו מאוחר יותר מבלי לאבד את כל מה שעשיתם קודם. אתם יכולים להסיר מקומות שצפיתם בהם, לתכנן כמה טיולים בו-זמנית ולשתף עם מי שאתם מטיילים איתם חלק מהמקומות – כמו אטרקציות או בתי מלון – כדי לשמוע מה דעתם. ברגע שהחלטתם מה אתם רוצים לראות, אתם יכולים לבחור שלושה יעדים ומעלה, וללחוץ על "מסלול" (directions). מפות Google ייצרו במיוחד בשבילכם מסלול מותאם אישית שיעבור בכל המקומות שסימנתם, וגם ישמרו אותו ב"המיטב מהזמן האחרון". אז למי מתחשק לתכנן טיול לקיץ!?

GIF במחשב נייד נראה מישהו שמשתמש ב"המיטב מהזמן האחרון" בתוך מפות Google: הוא בוחר שלוש פיצריות, מבקש הוראות הגעה ומקבל מסלול שמגיע לכל היעדים שהוא סימן

בזכות העדכונים החדשים ב"המיטב מהזמן האחרון" שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, תוכלו לבחור שלושה מקומות או יותר מהמקומות שחיפשתם בזמן האחרון וליצור מהם אוטומטית את מסלול הטיול האולטימטיבי. 

אם אתם מגיעים לפנינות תיירות מקומיות או פארק לאומי או טסים לקצה השני העולם, מפות Google יהיו השותף המושלם לטיולים השנה.

Exit mobile version