Site icon IAS

"שלום הונג קונג": הונג קונג תחלק 500 אלף כרטיסי טיסה חינם

מבט על העיר הונג קונג. צילום freepik

רשויות התיירות בהונג קונג הודיעו אתמול (שישי) שיחולקו 500 אלף כרטיסי טיסה חינם והטבות נוספות כחלק מקידום התיירות למדינה, שמסמל על פתיחתה מחדש של העיר למבקרים. מסע הפרסום "שלום הונג קונג" ("Hello Hong Kong") לקידום התיירות לעיר מגיע לאחר 3 שנים של סגרים והגבלות כניסה שהביאו לצניחת מספר המבקרים הבינלאומיים.

ההטבה שתבוצע בשלבים, מתייחסת לראשונה לשווקים בדרום מזרח אסיה, אחריה סין וצפון אסיה ולאחר מכן תגלוש לשאר העולם. כ-80 אלף כרטיסי טיסה נשמרים לתושבי הונג קונג. רשות שדות התעופה של הונג קונג צופה שהקמפיין יביא 1.5 מיליון מבקרים נוספים מחו"ל, מעבר למספר הצפוי במהלך ששת החודשים של הקמפיין.

בנוסף לכרטיסי הטיסה, הממשלה תזרים 12.7 מיליון דולר עבור שוברי קנייה "Hong Kong Goodies", שניתן לממשם בכל אחד מבין 16,000 ברים, מסעדות ומלונות המשתתפים בקמפיין. זאת בנוסף לשוברים, שניתן לנצלם לנסיעה בתחבורה ציבורית, אוכל, קניות וכניסה לאטרקציות. גולת הכותרת לדברי המארחים תהיינה הופעות וידאו של ידוענים: Aaron Kwok, Sammi Cheng ו- Kelly Chen.

ממשלת הונג קונג הסירה את הקוד האדום והדרישה לניטור עצמי במהלך שלושת הימים הראשונים להגעה. על הנוסעים עדיין לעבור 4 שלבים הנדרשים לבקר בהונג קונג:

1.כל הנוסעים המגיעים להונג קונג נדרשים למלא טופס הצהרת בריאות מקוון באתר משרד התיירות (https://www.chp.gov.hk/hdf/) ולצרף גם בדיקת אנטיגן מהירה (RAT) שלילית עד 24 שעות לפני מועד ההגעה להונג קונג. הבדיקה יכולה להתבצע על ידי הנוסע או מוסדית. המערכת תנפיק קוד QR ירוק שתוצג בעת ביצוע צ'ק אין לטיסה לצורך אימות על ידי חברת התעופה וכמו כן יש להציגו גם לצוות בקרת הגבולות עם ההגעה לנמל התעופה. הקוד תקף למשך 96 שעות.

2.כל הנוסעים הזרים מגיל 12 ומעלה נדרשים להיות מחוסנים במלואו וידווחו על כך בטופס הצהרת הבריאות.

3.עם ההגעה לנמל התעופה הנוסעים יבצעו בדיקת טמפרטורה ואלו שנמצאו עם תסמינים יופנו למשרד הבריאות להמשך טיפול. בנוסף, הנוסעים יבצעו בדיקת PCR ולא ידרשו להמתין לתוצאות הבדיקה. נוסעים שיקבלו תוצאה שלילית יקבלו קוד כחול באפליקציית הבריאות שלהם ויוכלו לנוע בחופשיות.

4.כל הנוסעים ידרשו לעבור בדיקת PCR נוספת ביום השלישי להגעתם. בנוסף הם ידרשו גם לבצע בדיקת אנטיגן מהירה במהלך 5 הימים הראשונים בהונג קונג. בנוסף, יש להציג תעודת מתחסן בכניסה למסעדות, ברים ומקומות בילוי בעיר.

"הונג קונג חזרה למפה עבור נוסעים גלובליים, עם יותר התרגשות לקבלם מאי פעם ובאמצעות מסע הפרסום 'שלום הונג קונג'. אני בטוח שהתרבות התוססת של הונג קונג, יחד עם האטרקציות האייקוניות החדשות שלנו וחוויות סוחפות אחרות ימשכו מטיילים בחזרה למסע בלתי נשכח", אמר יו"ר מועצת התיירות של הונג קונג, פאנג יו-קאי (Pang Yiu-kai).

"כרטיסי הטיסה הם חלק מחבילת תמיכה בסכום של 255 מיליון דולר לחברות תעופה שעליה הכריזה הממשלה בתחילת המגיפה ב-2020 – אך מעולם לא נעשה בהן שימוש עקב הסגרים והגבלות הכניסה", אמר דיין צ'נג (Dane Cheng), מנכ"ל מועצת התיירות.

Exit mobile version