Site icon IAS

שוויץ וצרפת הודיעו: "הכניסה מותרת לישראלים מחוסנים בלבד"

שער הניצחון בפריז. צילום Depositphotos

המלצת האיחוד האירופי לצרף את ישראל לרשימת המדינות האדומות הביאה כעת גם את צרפת ושוויץ להגביל את הכניסה למדינתן, למחוסנים בלבד. פורטוגל הייתה הראשונה לאסור כניסת ישראלים, כולל מחוסנים, בהודעה שפרסמה ב-01 בספטמבר 2021.

שוודיה הייתה המדינה השנייה שהודיעה על איסור זמני של כניסת ישראלים למדינתה, החל מה-06 בספטמבר 2021. ברשימת המדינות שעל אזרחיהן חל איסור להיכנס הן: ישראל, ארה”ב, לבנון, קוסובו, מונטנגרו וצפון מקדוניה. בשוודיה קיים איסור כניסה זמני לאזרחי מדינות שאינן חברות באיחוד האירופי ועד כה מספר מדינות כמו ארה”ב וישראל הוחרגו מהאיסור .

הולנד ורומניה היו המדינות הנוספות שהצטרפו לפורטוגל ושוודיה. הולנד דורשת, החל מה-06 בספטמבר2021, בידוד של 10 ימים למחוסנים או 5 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. לעומת זאת, רומניה מאפשרת כניסה למחוסנים בלבד, בכפוף לבדיקת קורונה שלילית, ללא בידוד. איטליה וצ’כיה מגבילות כניסת ישראלים למחוסנים בלבד, בכפוף לבדיקת קורונה שלילית.

היום (שישי) מודיעה צרפת כי החל מה-12 בספטמבר יורשו להיכנס למדינה ישראלים ואמריקנים מחוסנים בלבד. שוויץ הודיעה לעומת זאת כי החל מה-13 בספטמבר יורשו להיכנס למדינה רק מחוסנים או ילדים מתחת לגיל 18 בליווי מחוסנים.

Exit mobile version