Site icon IAS

שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל

לשכת התיירות של איטליה בישראל מציגה את שבוע האוכל האיטלקי צילום בר כהן

לשכת התיירות של איטליה (ENIT) ושגרירות איטליה בישראל, מכריזים על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שיתקיים, בין התאריכים: 23 – 29 בנובמבר, במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם. במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל, שיופק השנה על ידי יהב סדן, יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי, אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים. הסדנאות אשר יוצעו, יהיו סביב קולינריה איטלקית, כגון: פיצה, ריזוטו, פולנטה, לחם, יין, שמן זית, שוקולד – הכנת פרלינים, סדנת נוטלה ומתכונים לילדים, סדנה להכנת גלידה איטלקית ועוד.

כמו כן, שבוע האוכל האיטלקי יציע סדנאות מיוחדות של אוכל רחוב איטלקי מאזורים שונים באיטליה, שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל, כגון: סיציליה, נאפולי, פיאמונטה, פוליה ועוד. הסדנאות מאיטליה יועברו מבתי ספר מוכרים בעולם הקולינריה המקומי, כגון: בית הספר גאמברו רוסו בנאפולי ונוסקו בית ספר לקולינריה בסיציליה.

וכל איטלקי מעורר תיאבון. צילום בר כהן

בין השפים האיטלקיים הבכירים שיקחו חלק בשבוע זה:

במהלך שבוע האוכל האיטלקי בישראל לשכת התיירות של איטליה ומותג הרכבים האיטלקי היוקרתי, אלפא רומיאו, יזמו מסע מכוניות קלאסי מתל אביב לגן לאומי ציפורי שבצפון, שיכלול כ-60 רכבי אלפא רומיאו חדשים לצד רכבי אלפא רומיאו עתיקים, ממועדון החמש. המשתתפים במסע ייהנו בגן לאומי ציפורי מסדנת טעימות שמן זית ומפיקניק בסגנון איטלקי של מסעדת רפאלו.

אוכל איטלקי מעורר תיאבון. צילום בר כהן

כלליה די קונסיליו, מנכ"לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל: "אנו שמחים להכריז על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל, שייערך במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם. ברוח התקופה השנה, נארח באופן וירטואלי שפים איטלקיים מובילים, שיביאו את הניחוחות ואופיו של המטבח האיטלקי, אלינו לישראל, במגוון סדנאות בישול, אפייה, יין, גלידה ועוד. אני מזמינה את כל עם ישראל, הידוע בחיבתו לעם האיטלקי ולמטבח שלו, ליהנות ממגוון הסדנאות והפעילויות שנציע במהלך שבוע האוכל האיטלקי."

הסדנאות הווירטואליות במסגרת שבוע האוכל האיטלקי, יהיו פתוחות בחינם לקהל הרחב, וישודרו ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) של "שבוע האוכל האיטלקי", בכתובות:

Exit mobile version