Site icon IAS

רשת מלונות תאנוס תפתח לראשונה מלון במיקונוס יוון

AMYTH מלון בוטיק במיקונוס. צילום יח"צ

רשת המלונות עטורת הפרסים Resorts & Hotels Thanos, משיקה לראשונה מלון במיקונוס, יוון- מלון AMYTH. המלון החדש מביא עמו את רוח החופשות הנפלאות של האי מיקונוס, תוך הצבת רף חדש וגבוה למימוש החלומות ולהפכם למציאות. מלון יפהפה הממוקם על ראש גבעה מעל כפר הדייגים לשעבר "אגיוס סטפנוס", המשקיף על המפרץ הטורקיז היפהפה ועוצר הנשימה של
מיקונוס. במרחק של כ 10 דקות לחופי הים האגדיים. עיצוב המלון היפהפה נעשה על ידי משרד הבינלאומי GNB בהשראת הים האגאי, באווירה הבוהמית תוך שילוב היופי האייקוני של האי.

המלון החדש AMYTH של קבוצת המלונות תאנוס משלב ערכים בעלי תודעה קהילתית, בסביבה אומנותית סוחפת. Amyth מזקק את המהות של הסביבה, האנשים והתרבות המקומית– במטרה להעניק חוויה ייחודית המחברת בין היכרות עם הסביבה, תחושת אותנטיות בשילוב שירות אישי צמוד, ברמה הגבוהה ביותר.

המלון מעניק מקום מפלט לנפש בתוך סביבה טבעית עוצרת נשימה. אירוח בסגנון בוהו- יוקרתי לצד אותנטיות וחוויה עמוקה של אורח החיים של האי מיקונוס. המלון הממוקם בראש גבעה המשקיפה על המפרץ הטורקיז של האי, במרחק של כ10- דקות בלבד ממועדוני החוף המפורסמים של מיקונוס וכ-15 דקות משדה התעופה של האי. עיצוב הפנים מרגיע בגווני אדמה, הקירות מחופים באבן מקומית לצד ריהוט עץ בעבודת יד ועיטורים טבעיים המכבדים את הנוף עוצר הנשימה מסביב. במלון 17 חדרי סוויטות אלגנטיות החל מסוויטות גן יוקרתיות עם מרפסות פרטיות ועד לסוויטות מדהימות עם נוף לים ובריכות פרטיות או ג'קוזי סילוני ונוף פנורמי לאוקיינוס. כל החדרים מציעים נהנתנות המסתתרת בסביבת גן עדן.

תפריט המלון עשיר ומגוון ומבוסס על מטבח מקומי בריא הכולל ארוחות בוקר אנרגטיות, דגים, סלטים ומגוון אפשרויות טבעוניות, צמחוניות וללא גלוטן – רובן ככולן קשורות לטעמי הים התיכון. במלון ספא יוקרתי ה כולל מגוון של טיפולי פנים וגוף, חדר כושר, ומתקני ספא ובריכה.

עוד במלון חנות בוטיק מבית המותג KULT אשר בבעלות הרשת. הבוטיק מציע קולקציות אופנה ריזורט בגדי ים וחוף לצד אביזרים התואמים את הסטייל השורר באי.

AMYTH מלון בוטיק במיקונוס. צילום יח"צ

אודות מלונות קבוצת ת'אנוס

אוסף מלונות Amyth יהוו קטגוריה חדשה, במורשת האגדית של מלונות & Hotels Thanos Resorts. רשת מלונות תאנוס פעילה למעלה מ-50 שנה, והינה חברה משפחתית. הרשת זכתה במספר רב של פרסים בגין האירוח ה אותנטי וה חוויות המשמעותיות אותן היא מציעה לצד חזון עיצובי המכבד את המורשת והתרבות של סביבת המלונות. הרשת כוללת את מלונות – ,Anassa
Almyra ו-Annabell, לצד בוטיקי האופנה היוקרתיים Club Beach Antasia ו-Kult היוקרתיים. Hotels Amyth מבטאים פרק חדש בסיפור של Thanos כשהמותג מתרחב פעם ראשונה מחוץ לקפריסין.

מחיר החל מ-450 אירו, Thanos Hotels & Resorts

על האי מיקונוס

מיקונוס הוא אחד מהשמות היותר נוצצים בסצנת האיים היוונית. האי מציע שילוב נפלא של נופים ים-תיכוניים, חופים, מלונות מעולים, אתרים ארכיאולוגיים ואווירה של מסיבה אינסופית. מדי קיץ ניתן למצוא ברשימת הנופשים באי, כמה מהסלבס הכי מפורסמים בעולם וכמובן המון תיירים ממדינות שונות.

למרות שמיקונוס הוא אי קטן למדי, שכל שטחו הוא כ 100- קמ"ר ומספר תושביו הקבועים הוא, בסך הכול, כ,10,000- הוא מציע לנופשים המגיעים אליו מגוון פעילויות כיפיות לחופשה. החל ממנוחה אינסופית בבריכות השחייה המסוגננות והחופים הציוריים, דרך טיפולי ספא מפנקים במי וחד ועד לחיי לילה עשירים ומסיבות חוף מושקעות. לצד כל אלה, ניתן ליהנות באי גם משפע של סוגי ספורט מים, שנורקלינג מסביב למפרצים הדרומיים, מסעדות רומנטיות, הפלגות שקיעה פרטיות לצד שיטוט ושופינג בסמטאות העתיקות וטיולי יום לאיים הסמוכים.

Exit mobile version