Site icon IAS

רשת מלונות קראון פלזה נערכת לפתיחה מחדש

מגמת עלייה במחירי בתי המלון צילום Depositphotos

רשת מלונות קראון פלזה נערכת לפתיחה הדרגתית מחדש של המלונות החל מסוף מאי בכפוף לאישורי משרד הבריאות ולהנחיות המחמירות של חברת האם הבינלאומית IHG.

בסוף מאי ייפתח מלון קראון פלזה תל אביב בטיילת ובמהלך יוני ייפתחו המלונות באילת ובים המלח. במהלך החודשיים האחרונים הסתיימו השיפוצים במלונות הרשת והמלונות המחודשים בים המלח ובאילת ערוכים לקלוט את הנופשים הישראלים.

תהליך הצ'ק אין יתבצע ללא מגע יד אדם והארוחות יוגשו לאורחי המלון במארזים סגורים לחדרים או בלובי המלון בכפוף להנחיות המחמירות של משרד הבריאות.

אסף בן דב סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות קראון פלזה: " אנחנו שמחים לבשר היום כי רשת מלונות קראון פלזה נערכת לפתיחה הדרגתית של המלונות, עם חזרת המשק לשגרה בהדרגה. המלונות עברו חיטוי יסודי  ויעבדו על-פי תקן ניקיון קפדני שייקבע על ידי משרד הבריאות. בנוסף, יסופקו לאורחי המלון מסכות, כפפות וג׳ל חיטוי. אנו מקווים כי הציבור הישראלי ישוב במהרה לנפוש כחול לבן וליהנות מהמלונות המשופצים שיעניקו להם חווית חופשה לאחר תקופת הסגר".

פתיחת המלונות המחודשים תלווה במבצעים מיוחדים. המחירים בחודשים הקרובים יהיו זולים בעד כ– 45% ביחס לחודשי מאי – יוני שנה שעברה:

קראון פלזה ת"א טיילת

מחיר ללילה באמצע השבוע:

החל מ-  590 ₪ לזוג ללילה על בסיס לינה בלבד כולל מע"מ !!!

מחיר ללילה בסופ"ש:

מחיר מיוחד  של 650 ₪ לזוג על בסיס לינה בלבד .

תוספת לאדם לכל ארוחת בוקר עומדת על  60 ₪ בלבד.

זוג  יוכל להזמין חדר על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ 710 ₪ ללילה באמצעי שבוע ו 790 ₪ בסופי שבוע .

** קראון פלזה ים המלח וקראון פלזה אילת  ייפתחו בהדרגה במהלך חודש יוני. ים המלח-  במחירים של החל מ- 540 ₪ לזוג ללילה על בסיס לינה בלבד.

אילת החל מ 400 ₪ ללינה בלבד ביוני באמצעי שבוע.

ניתן לבטל עד ההזמנות עד 24 שעות לפני ההגעה ללא דמי ביטול !!

Exit mobile version