Site icon IAS

רשת מלונות פתאל השיקה את מלון לאונרדו ורונה

מלון לאונרדו ורונה של רשת מלונות פתאל. צילום פתאל

רשת מלונות פתאל השיקה בסופ"ש האחרון, את בית המלון החדש והחמישי שלה בארץ המגף, מלון לאונרדו ורונה. המלון מונה 145 חדרים וממוקם ברובע בורג'ו רומא, קרוב למרכז הירידים החשוב של ורונה ולשדה התעופה ולריו קטולו וקרוב לאטרקציות הרבות, שאיטליה מציעה, מאגם גארדה, דרך המרפסת של רומיאו ויוליה, הדולימטים, פארקי שעשועים, מעיינות חמים ועוד.

"האטרקטיביות הרבה של המלון נובעת מהשילוב של המיקום האסטרטגי והאטרקציות הרבות מסביב", מסביר רפי כרמון, מנכ"ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה, אוסטריה והונגריה, "המלון, מותאם מצד אחד לאיש העסקים המודרני, המחפש סביבה וממשקי עבודה נוחים לרבות חדרי ישיבות, פגישות וכנסים ומצד שני למשפחות ומאובזר במתקני משחקים וספורט וממוקם 19 ק"מ מהפארק השעשועים הגדול והמפורסם ביותר באיטליה, גרדהלנד".

חשוב לציין כי מלונות לאונרדו, כמו שאר מלונות הרשת, פותחים את שעריהם, בבטיחות מוחלטת ועפ"י ההנחיות, תוך שמירה על הנהלים וכל זאת על מנת להגן על בריאות הצוות והאורחים, תוך שימור חווית הלקוח בשגרה החדשה. "אנו נמשיך לעבוד על הפרויקטים העתידיים שלנו ובד בבד נעניק לאורחינו חוויה כוללת, תוך שמירה על אמצעי הזהירות הנחוצים. נהיה מארחים מועילים וקשובים כמו תמיד", מוסיף כרמון.

מלון לאונרדו ורונה: הלובי. צילום רשת פתאל

ב-1 באוגוסט צפויים להיפתח מלונות נוספים:

לאונרדו בודפשט ששופץ לחלוטין לאחרונה, עם 182 חדרים ו -3 חדרי ישיבות, הממוקם בצמוד למוזיאון השואה וכמה דקות הליכה ממרכז העיר, הדנובה ואתרים מרכזיים של העיר.

מלון לאונרדו רויאל ונציה מסטרה, שנפתח רק לפני שנה, המונה 244 חדרים, הממוקם בצמוד לתחנת הרכבת של מסטרה ו 8 דק' ברכבת מתעלות ונציה, פתרון נהדר למלון איכותי ולא יקר יחסית למלונות ונציה.

וכן, בשבוע שעבר נפתח מחדש, מלון לאונרדו בוטיק בודפשט, שהושק מספר שבועות בלבד לפני פרוץ משבר הקורונה ונסגר בעקבותיו. המלון, עם 71 חדרים, ממוקם במרכז העיר ליד בית הכנסת השני בגודלו בעולם וסמוך למרכז הבילויים והקניות.

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE

שבסיסה בברלין, אחראית על תיק המלונות בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, פולין, צ'כיה, הונגריה, ספרד ואיטליה.

משפחת המותגים מורכבת ממלונות לאונרדו, לאונרדו רויאל, מלונות בוטיק של לאונרדו ומלונות NYX.

כל המלונות, במיקומים מרכזיים וידועים בתקני האיכות והשירות הגבוהים כמו גם בעיצוב הפנים המיוחד.

מלונות לאונרדו מרכז אירופה המנוהלת ע"י יורם ביטון, הם חלק מקבוצת פתאל שהוקמה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל ואחת מרשתות המלונות הצומחות במהירות באירופה ובישראל, המפעילה 222 מלונות עם 43,000 חדרים ב 106 יעדים ו 19 מדינות.

קשת המותגים כוללת את: מלונות לאונרדו, מלונות לאונרדו רויאל, מלונות לאונרדו בוטיק, מלונות NYX לאונרדו, ג'וריס אין, מלונות אפולו והרודס. קבוצת המלונות הישראלית רשומה בבורסה בתל אביב (TASE).

www.leonardo-hotels.com

הבר במלון לאונרדו ורונה. צילום פתאל
Exit mobile version