Site icon IAS

רשת מלונות הילטון מרחיבה פעילותה באיים הקריביים ואמריקה הלטינית

אתר הנופש הילטון טולום ריביירה מאיה. צילום באדיבות רשת הילטון

הילטון, רשת בתי המלונות העולמית בדרכה להגיע ל-200 מלונות באזור האיים הקריבים ואמריקה הלטינית (CALA) עד סוף השנה. הרשת חגגה את ציון החציון עם תנופת צמיחה מתמשכת באיים הקריביים ובאמריקה הלטינית. מה-1 בינואר ועד ה-30 ביוני 2022, הרשת קיבלה בברכה 11 מלונות חדשים והגדילה את מספר המלונות באזור ליותר מ-190 המייצגים כ-15% מכלל מלונות הרשת מחוץ לארה"ב. עם תוכניות ההרחבה האגרסיביות, המחויבות השורשית של הילטון לפיתוח באזור חזקה כתמיד, שכן החברה מצפה לפתוח את המלון ה-200 שלה באזור עד סוף 2022.

"אנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות להרחיב את טביעת הרגל של הילטון באיים הקריביים ובאמריקה הלטינית, תוך עבודה עם בעלים יוצאי דופן כדי להציג את המותג הנכון בשוק הנכון וכדי לענות על הדרישות של הנוסע העולמי של היום", אמר חואן קורווינוס (Juan Corvinos), סגן נשיא בכיר, לפיתוח, אדריכלות ובנייה, באיים הקריביים ואמריקה הלטינית, ברשת הילטון. "התוכניות שלנו הובילו לאבני דרך מדהימות באזור, החל מאתרי נופש חדשים הכל כלול ויוקרתיים בכמה מהיעדים המבוקשים ביותר ועד לחגיגת מותגים ראשונים בשוק הנותנים מענה לכל סוגי המבקרים ומושכים אותם. אנחנו נרגשים מהמומנטום שלנו ומהמחויבות המתמשכת שלנו לאזור הדינמי הזה".

במהלך המחצית הראשונה של 2022, הילטון פתחה 11 מלונות עם יותר מ-2,100 חדרים בשבעה מותגים ושש מדינות CALA, והביאה את הפורטפוליו שלה ליותר מ-190 מלונות ואתרי נופש עם יותר מ-35,000 חדרים המקבלים את פני האורחים ב-27 מדינות וטריטוריות. במקביל אישרה החברה את התוכניות לפתוח עוד 15 בתי מלון במחצית השנייה של 2022, וחתמה על 15 עסקאות פיתוח חדשות, מה שהביא את התוכנית שלה ל-105 פרויקטים עם כמעט 15,750 חדרים.

Tru by Hilton Criciúma. צילום באדיבות רשת הילטון

הפעילות בששת החודשים הראשונים של השנה כוללים:

Tru by Hilton – חמש שנים מאז פתיחת המלון הראשון, מותג המלונות המהפכני החוצה-דורי של הילטון Tru by Hilton, פתח את הנכס הראשון שלו באיים הקריביים ובאמריקה הלטינית, Tru by Hilton Criciúma – בן 154 החדרים. המותג מתכנן להמשיך את הרחבת המלונות באזור עם שבעה פרויקטים, כולל פתיחתו של Tru by Hilton Monterrey Fundidora המתוכנן בהמשך השנה.

Hilton Tulum Riviera Maya All-Inclusive Resortאתר הנופש הילטון טולום ריביירה מאיה, בסגנון הכל כלול בפעם הראשונה בטולום וכולל 735 חדרים. הילטון מציעה כעת 6 אפשרויות בסגנון הכל כלול במקסיקו, שתיים ברפובליקה הדומניקנית, אחת בקורסאו ואחת בג'מייקה.

Conrad Hotels & Resortsאחד משלושת מותגי היוקרה המובהקים של הילטון, הכריזו על הנכס הראשון של המותג בקריביים המקסיקניים עם פתיחתו של Conrad Tulum Riviera Maya בינואר 2022. עיצוב נועז, אוכל מעודן, תוכנית קיימות וחוויות מגוונות. הנכס היוקרתי הזה היווה את הבמה להתרחבות של הילטון בטולום, אחד היעדים המובילים במקסיקו, ובנוי על נוכחות המותג במקסיקו לאחר פתיחתו של קונרד פונטה דה מיטה ב-2020, על חוף האוקיינוס ​​השקט של המדינה.

Hampton by Hilton Arequipa – המלון העשירי של הרשת בפרו, לאחר פתיחתם של בתי המלון DoubleTree by Hilton Trujillo ו- Hilton Garden Inn Lima Miraflores.

Rok Hotel Kingston – Tapestry Collection by Hilton המסמל את חזרתה של הילטון לבירת ג'מייקה והמלון הראשון של המותג Tapestry באיים הקריביים.

Curio Collection by Hilton – קיבלה בברכה את otanika Osa Peninsula , בנוסף ל- Curio Collection by Hilton in Costa Rica ו- Royal Palm Galapagos, Curio Collection by Hilton. המסמל את מותג המלונות הבינלאומי הראשון באיי גלפגוס והופך את אקוודור למדינה והטריטוריה ה-30 של המותג שמקבלת את פני המטיילים אליה. תיק השקעות שהולך וגדל.

Royal Palm Galapagos. צילום באדיבות רשת מלונות הילטון
Exit mobile version