Site icon IAS

ריינאייר תפעיל טיסה ישירה מתל אביב לטורינו

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair) חגגה אתמול (ד') את פתיחתו של הבסיס החדש בטורינו, ה-16 באיטליה, בהשקעה של 200 מיליון דולר. שני מטוסים יוצבו בבסיס החדש ויופעלו 18 קווי תעופה חדשים (2 מקומיים ו-16 בינלאומיים) ל-13 מדינות ברחבי אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. הקו לתל אביב יחל בעונת החורף הקרובה עם שתי טיסות שבועיות.

מנכ"ל ריאנאייר, אדי וילסון (Eddie Wilson), אמר: "אנו שמחים לפתוח את הבסיס האיטלקי ה -16 שלנו בהשקעה של 200 מיליון דולר בשדה התעופה בטורינו, עם למעלה מ -30 יעדים לבחירה בחורף זה, כולל 18 יעדים חדשים. נהנינו משותפות נהדרת עם נמל התעופה מאז טיסתנו הראשונה אי פעם מלונדון סטנסטד לטורינו בשנת 1999 ואנו שמחים מאוד להמשיך ולצמוח באזור לאחר 22 שנים מוצלחות."

"בשעה שתוכנית החיסונים נמשכת, אנו מעוניינים להמשיך ולתמוך בהתאוששות הכלכלית ולמצב את טורינו כיעד מוביל בחורף, הן כיעד אורבני והן כשער לחלק מאתרי הסקי האיטלקיים הטובים ביותר", סיכם אדי וילסון.

מנכ"ל נמל התעופה של טורינו, אנדראה אנדורנו (Andrea Andorno) אמר: "אחרי חודשים קשים, היום הוא יום מיוחד מאוד לנמל התעופה של טורינו ולפיימונטה כולה. זהו סיפוק רב להודיע ​​על פתיחת בסיס ריינאייר החל מה -1 בנובמבר 2021, צעד מהותי בשיתוף הפעולה שלנו עם חברת התעופה האירית אנו מצפים מתושבי פיימונטה לגלות מחדש את היופי שביציאה מנמל התעופה של טורינו, תוך ניצול הטיסות הישירות הרבות לבירות אירופה וליעדים חדשים רבים אחרים כמו לנזרוטה, תל אביב וסביליה. "

ריינאייר פותחת בסיס חדש בטורינו. צילום ריינאייר

קווי התעופה החדשים מטורינו בחורף 2021/2022

בודפשט: 2 טיסות שבועיות

קופנהגן: 2 טיסות שבועיות

אדינבורו: טיסה שבועית אחת

קרקוב: 2 טיסות שבועיות

קייב: 2 טיסות שבועיות

לנזרוטה: 2 טיסות שבועיות

לוטון: טיסה שבועית אחת

לבוב: ** 2 טיסות שבועיות

מדריד: 2 טיסות שבועיות

מלאגה: 2 טיסות שבועיות

מרקש: 2 טיסות שבועיות

פלמה: ** 2 טיסות שבועיות

פריז-בובואה: 3 טיסות שבועיות

פסקארה: ** 2 טיסות שבועיות

סביליה: 2 טיסות שבועיות

שאנון: טיסה שבועית אחת

תל אביב: 2 טיסות שבועיות

טרפאני: 3 טיסות שבועיות

** השירות מתחיל בקיץ 2021

Exit mobile version