Site icon IAS

ריינאייר קוראת לממשלות האיחוד האירופי לאמץ את 'שיטת הרמזור'

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר, חברה לטיסות חסך הגדולה באירופה, קוראת לכל ממשלות האיחוד האירופי לאמץ את 'שיטת הרמזור' של האיחוד האירופי ללא דיחוי, לאחר שתערך ישיבת מועצת האיחוד האירופי בבריסל ב- 13 באוקטובר. על פי 'שיטת הרמזור' החדשה, המרכז האירופי לבקרת מחלות ומניעתן (ECDC) אישר כי בטוח לנסוע ל -15 מדינות האיחוד האירופי ללא כל מגבלות נסיעה.

ענפי התעופה והתיירות באירופה לא יכולים לסבול עיכוב כלשהו לאימוץ השיטה החדשה, מכיוון שמיליוני משרות בסיכון בשעה שאירופה עוברת לעונת חורף קשה מאוד. מסגרת משותפת זו של האיחוד האירופי תסייע בהשבת האמון בטיסות ותסיים את המדיניות הלאומית השונה והסותרת ברחבי אירופה שפגעה בביקוש הלקוחות.

שיטת הרמזור של האיחוד האירופי מאפשרת נסיעה בטוחה אל / מ -15 מדינות הרשומות כ'ירוקות' ללא מגבלות. ב -15 מדינות ברשימה 'האדומה' עשויות להיות מגבלות (למשל בדיקה לפני היציאה / עם ההגעה). השיטה החדשה ממליצה גם למדינות החברות לנקוט בגישה אזורית במידת האפשר ולא לכלול את כל המדינה. דומה מאוד למה שהציע בזמנו פרופ' רוני גמזו, פרויקטור הקורונה ולא התקבל ע"י ממשלת ישראל.

שיטת הרמזור של האיחוד האירופי. ריינאייר

מומחי בריאות – כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז האירופי לבקרת מחלות ומניעתן – מאשרים כי הסגרים אינם אפקטיביים, וטיסות מהוות סיכון מינימלי להתפשטות הנגיף. למעשה, ריינאייר הובילה הקיץ מעל 16.5 מיליון נוסעים עם אפס מקרי הדבקות. אימוץ שיטת הרמזור של האיחוד האירופי יאפשר למשפחות להתאחד מחדש ולעסקים לשגשג, כאשר העולם יתאושש ממשבר קוביד 19.

מנכ"ל ריינאייר, אדי וילסון (Eddie Wilson), אמר: "אנו קוראים לכל ממשלות האיחוד האירופי לאמץ את 'שיטת הרמזור' של האיחוד האירופי ללא דיחוי. תעשיות התעופה והתיירות באירופה אינן יכולות להרשות לעצמן אובדן מקומות עבודה נוספים, ועד שיהיה חיסון עלינו ללמוד לחיות עם הנגיף. יישום גישה אזורית מתואמת זו יסייע בהשבת אמון הצרכנים לקראת עונת חורף קשה, ויאפשר גם לכל חברות התעופה לתכנן את קיץ 2021, עם מיליוני משרות שתלויות בהתאוששות מגזרי התעופה והתיירות שלנו."

 

Exit mobile version