Site icon IAS

רותם רפאל מונה למנהל המכירות של מלון וולדורף אסטוריה

מלון וולודרף אסטוריה בירושלים. . צילום יח"צ

מינוי חדש במלון היוקרה וולדורף אסטוריה: רותם רפאל (37) מונה לתפקיד מנהל המכירות של מלון היוקרה וולדורף אסטוריה. רפאל מגיע לתפקיד עם ניסיון של 14 שנים במלונאות, בתפקידים שונים במלון הילטון תל אביב. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים במסלול האקדמי במכללה למינהל. רפאל החל דרכו בביטחון, המשיך למשק בית עד לתפקיד מנהל מכירות בכיר בהילטון תל אביב.

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה: "אנו שמחים על מינויו של רותם רפאל, שהגיע אלינו עם ניסיון, רקע וידע עשיר במכירות בענף ויהווה תוספת מצוינת לשדרת הנהלת המלון. אני בטוח כי רותם יסייע לנו להמשיך להצעיד קדימה את המלון, שרק לאחרונה זכה כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2022 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה". 

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם, מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל, עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר, ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

רותם רפאל, מנהל המכירות החדש במלון וולדורף אסטוריה. צילום אלבום פרטי

 

Exit mobile version