Site icon IAS

רויאל ביץ אילת – לא מרגישים שאוגוסט וקורונה, כתבה שנייה בסדרה

הנוף הנשקף מחדר המלון – מול הרי אדום. צילום גלי לויטה ליבוביץ

חודש אוגוסט וימי קורונה – נשמע מאתגר גם למלון מדהים כמו רויאל ביץ אילת, שממשיך לעמוד בכל הציפיות ואף יותר, גם עם משבר הקורונה שהשאיר את כולנו בארץ וגם עם התו הסגול, שמכתיב מציאות חדשה.

להלן 5 סיבות (מניסיון) להזמין חופשה במלון רויאל ביץ אילת:

הנוף הנשקף מהחדרים, המשלב את הרי אדום מצד אחד, את העיר אילת את ים סוף והבריכות היפות ביום ובלילה.

 

השירותיות. בכל מתחם ברחבי המלון וגם בחדר, תקבלו את השירות הכי טוב שיש ותמיד, עם חיוך. הזמנתם שמפו נוסף? יתקשרו אליכם כמה דקות לאחר קבלתו כדי לוודא, שאכן הגיע ליעדו. רציתם להזמין אטרקציה או תור במסעדה, תרגישו את החיוך גם מאחורי המסיכה. לאיפה שלא תלכו, הקבלה, חדר האוכל, הבריכה, תמיד תקבלו מענה סבלני, מקצועי ונעים.

צוות נוכח. צוות ההנהלה הבכיר, החל מהמנכ"ל ושדרת הניהול, נמצאים בכל מקום ומוודאים שהכל כשורה, גם כשחם מאוד. תמיד נראים מיליון דולר, כפי שהתפקיד מחייב, תמיד עם חיוך נעים ועם מענה מקצועי ואמיתי.

אוכל טעים במיוחד. גם בתקופת קורונה, האוכל שמספק המלון ממשיך להיות טעים במיוחד, מגוון וצורת ההגשה נשארת מוקפדת ויפה. הלחם מגיע עטוף בשקיות ואת האוכל תקבלו מאחורי מחיצות, החל מארוחת בוקר עשירה ועד ארוחת ערב בה כל אחד ימצא מה לאכול.

טרי טרי ועטוף. צילום גלי לויטה ליבוביץ

 

אוכל של מסעדת שף. צילום גלי לויטה ליבוביץ

עמידה בתו הסגול. גם כשההנחיות מחייבות מציאות אחרת, המלון מצליח לעשות זאת ועדיין לשמור על 5+ כוכבים. הצוות יוודא שכל האורחים נמצאים עם מסיכות היכן שצריך, כך גם לגבי מספר הנוכחים בכל חדר אוכל או מסעדה, שמירה על ניקיון והיגיינה על ידי צוות מיומן, עמדות אלכוג'ל, בדיקת חום ועוד.

ויש עוד מיליון סיבות להתארח ברויאל ביץ אילת, המלון שייתן לכם את המענה הטוב ביותר לחופשה נעימה ואיכותית, החל מהניקיון בבריכה, במתחם המלון ובחדרים, סידורי הפרחים המפוזרים בכל פינה ומדיפים ריח רענן, החיוך התמידי של אנשי הצוות, היופי של המלון, הרוגע שהוא משרה, הנגישות לחוף הים הפרטי, החדרים המרווחים והנעימים, שלוש הבריכות שנותנות מענה לכולם ועוד.

הכינו את בקבוקי היין ואת הבגדים הכי יפים שלכם, או את הפיג'מה הכי איכותית!
רשת ישרוטל משיקה את סדרת ההופעות Isrotel Balcony Beat, לצאת להופעה מבלי לצאת מהחדר, בשיתוך מועדון 'זאפה'.
כולנו מתגעגעים להופעות מוזיקה ולאירועי תרבות, וגם כאן מלון רויאל ביץ אילת, נותן מענה ויוצא עם סדרת מופעי מפרסות בהם יופיעו מיטב אומני ישראל, ובהתאם להנחיות התו הסגול.

מופע ההשקה עם ברי סחרוף, יתקיים במלון רויאל ביץ', בתאריך 30.8, בשעה  21:00.
אברהם טל יופיע בין תאריכים 23-34.9.המופע ישודר לייב

 

אנחנו נחזור לשם שוב! ושוב.. ושוב…

המשך חופשה נעימה . . .

Exit mobile version