Site icon IAS

קתאי פסיפיק מציעה 'דיל ירוק' לרגל חג הקניות 'בלק פריידי'

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

במסגרת חודש חגי הקניות, חברת התעופה קתאי פסיפיק יוצאת עם "גרין פריידי" (Green Friday) – מבצעי מחיר ייחודיים, תוך קיזוז פחמן באמצעות תרומה ייעודית לנושא, על כל כרטיס שיימכר בין 20-30 בנובמבר* לתאריכי לטיסות הלוך-חזור באמצעות האתר בלבד https://www.cathaypacific.com/cx/en_IL.html

מבצעי "בלק פריידי" בקתאי פסיפיק:

הטסים בזוגות או עם חברים יכולים ליהנות מחיסכון גדול עוד יותר במחלקת תיירים, תיירים פרימיום ובמחלקת עסקים. המבצע "שניים ביחד"  (Two Together) מציע הנחה של 50% על הכרטיס השני במחלקת תיירים; 20% במחלקת תיירים פרימיום על הכרטיס השני; ו-30% לטסים במחלקת עסקים על הכרטיס השני.
עבור שלושה נוסעים או יותר הנוסעים יחדיו, יחולו הנחות על כל כרטיס, כולל כרטיסי ילדים. כל הכרטיסים ייהנו מקיזוז פחמן, כחלק מיוזמת "גרין פריידי" של קתאי פסיפיק. לטסים לבד המבצע כולל הנחה של 15% למחלקת תיירים; 5% למחלקת תיירים פרימיום; ו-10% למחלקת עסקים.

* המבצע תקף לתאריכי יציאה בין  1.3.22 – 29.11.22 (למעט תאריכי יציאה בין 16.7.22-31.8.22)

גרין פריידי צילום קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק וקיימות

קתאי פסיפיק היא אחת המפעילות הגדולות בעולם של מטוס ה-Airbus  A350 המתקדם, בעל יעילות גבוהה יותר ב-25% ביחס למטוסים מהדור הקודם וממוצע פליטת פחמן נמוכה ב-33%, ולכן נתיבי הטיסה לאסיה פסיפיק הם הבחירה הירוקה של Skyscanner. בשנת 2019 החברה קיזזה סך של 33,922 טונות של פליטת פחמן באמצעות תוכנית FlyGreener – התוכנית הראשונה מסוגה באסיה. מאז ההשקה בשנת 2007, תוכנית FlyGreener הסירה 160,000 טונות של CO2 מהאטמוספרה. 

טיסה ללא דאגות

בנוסף, כחלק מהבטחת החברה, קתאי פסיפיק מאפשרת החלפת כרטיסים ללא הגבלה וללא תוספת תשלום, עד 31 בדצמבר 2021. לחברה דירוג מרשים של 5 כוכבים בבטיחות בתחום הקורונה והנוסעים יכולים לטוס בביטחון עם קתאי פסיפיק החל משלב הצ'ק-אין ועד הנחיתה. כל צוות המטוס חוסן באופן מלא ובנוסף נבדק באופן קבוע לאחר כל טיסה.

Exit mobile version