Site icon IAS

קתאי פסיפיק חוגגת 75 שנות פעילות

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

מאז טיסת הבכורה של קתאי פסיפיק (Cathay Pacific) לפני 75 שנה, חברת התעופה צמחה ממטוס אחד עם מיקוד אזורי, לחברת תעופה בינלאומית, שזכתה ארבע פעמים, בתואר חברת התעופה הטובה בעולם על פי דרוג סקייטרקס.

כיום, מפעילה חברת התעופה בעלת חמישה כוכבים, מנמל הבית שלה בהונג קונג, את אחד מציי המטוסים הצעירים ביותר, ומציעה שירותי נוסעים ומטען ליותר מ -100 יעדים על פני שש יבשות. במשך למעלה משלושת רבעי מאה, חברת התעופה חיברה בין מיליוני נוסעים ברחבי העולם ולציון אירוע זה, החברה  מציעה ללקוחותיה מגוון הזדמנויות והצעות.

מנכ"ל החברה,  אוגוסטוס טאנג, מסר: "קתאי פסיפיק חוותה הצלחות  משמעותיות במהלך 75 שנות פעילותה. חיברנו אנשים ליעדים חדשים, השקנו מטוסים מתקדמים והצענו חוויות מרגשות ללקוחות. חווינו גם אתגרים חסרי תקדים, כמו המגיפה העולמית שאנו עדיין  מתמודדים איתה. שבעת העשורים שחלפו רק מראים לנו שהמותג שלנו הוא מותג עמיד. מה שלא השתנה  זו המחויבות ללא פשרות  שלנו ללקוחותינו, לצוות העובדים ולעיר הבית הנפלאה שלנו, הונג קונג. לא היינו החברה שאנחנו ללא התמיכה המתמשכת של כל אחד מהם ואנו מודים מקרב לב לכל אחד מהם".

לרכוש פיסת היסטוריה

קתאי פסיפיק יצרה מהדורה מוגבלת של פריטים למכירה  לציון 7 עשורים של עשייה.  המהדורה כוללת 1,000  מארזי אספנים  הכוללים בכל מארז, 7 דגמי מטוסים החל מהמטוס הראשון של החברה DOUGLAS DC-3   ועד למטוס החדיש בצי – איירבוס neo321A.

כמו כן, תוצע, מהדורה מוגבלת וממוספרת של סט עטים ומחזיקי כרטיסי ביקור,  אשר נוצרו מאלומיניום שמוחזר מאחד ממטוסי החברה. כן יוצעו תגי מזוודות במהדורה מוגבלת  אשר נוצרו ממיחזור של מרכיבים של גוף מטוס קודם של החברה.

את כל המזכרות  לציון ה-75 שנה ניתן לרכוש בפלטפורמה המקוונת של קתאי : לחצו כאן

המבקרים בהונג קונג, בין התאריכים  20.9  – 17.10, יוכלו ליהנות  מתפריט אקסקלוסיבי אשר יוגש ב- UPPER HOUSE בהונג קונג, ואשר כולל את מיטב המנות המוגשות במחלקה הראשונה של קתאי,  כולל היינות היוקרתיים  וכלי ההגשה המקוריים  של קתאי פסיפיק. להזמנת מקומות: לחצו כאן

מובילה ביוזמות בר קיימא

קתאי פסיפיק מפעילה 180 מטוסים, הכוללים מחלקות נוסעים  עטורות פרסים, ובעלות מערכות הבידור העדכניות ביותר, עם  צי מטוסים שממוצע גילו עומד על  6.5 שנים בלבד. קתאי פסיפיק ממשיכה להשקיע במטוסים חדשים בעלי טכנולוגיה מתקדמת, המציעים חסכון בדלק  ומהלכים רבים להפחתת פליטות והשפעה על הסביבה. ככל שעוד מטוסי איירבוס A350 ו – A321neo מצטרפים לצי המטוסים של  קתאי פסיפיק, ובואינג 777-9X שייכנס לשימוש בעוד מספר שנים, הגיל הממוצע של צי המטוסים עוד יפחת.

בהשקה של המטוסים החדשים, קתאי פסיפיק   עושה שימוש בתערובת של דלק ביולוגי. בשנת 2016 ה-A350-900 של קתאי פסיפיק ביצע את הטיסה הארוכה ביותר בעולם, תוך שימוש בתערובת של דלק ביולוגי. כבר לפני 25 שנה, הרבה לפני שהקיימות הפכה לחלק מהאג'נדה הציבורית, החלה קתאי פסיפיק לדווח על פעילותה למען הסביבה.  קתאי פסיפיק הייתה חברת התעופה האסייתית הראשונה שהשיקה תוכנית קיזוז פחמן משלה בשנת 1997, וחברת התעופה הראשונה שהשקיעה בייצור דלק ביולוגי עם פולקרום. בשנת 2019, קתאי פסיפיק הפכה לחברת התעופה הראשונה בעולם שהציעה לנוסעיה, תחליף בשר צמחי.

חברת התעופה ממשיכה לבסס את מאמצי הקיימות שלה בתחומי הקהילה, הסביבה, המגוון הביולוגי והאחריות החברתית התאגידית. בשנת 2021, קתאי פסיפיק הייתה חברת התעופה האסייתית הראשונה שהתחייבה לאפס פחמן בשנת 2050.

פנים מטוס איירבוס A350-1000 של קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

העשרת חווית הלקוח

במשך 75 שנה, קתאי פסיפיק משקיעה מאמצים על מנת לוודא שהטיסות הן מעבר  בין יעד A ליעד – B. חברת התעופה מציעה את סטודיו היוגה הראשון בעולם בתוך טרקלין של חברת תעופה, והיתה הראשונה בעולם, להציע שירות צ'ק-אין מקוון.

מיטות שטוחות לגמרי שינו לחלוטין את רמת הנוחות בטיסות ארוכות, כאשר קתאי פסיפיק הציעה אותן כבר לפני יותר משני עשורים. שירות הרדיו החי הראשון בעולם הוצע לראשונה ב- Cathay Pacific בשנת 1991, ואילו משחקי נינטנדו לפי דרישה, הוצעו לנוסעים בשנת 2004. כיום, כל צי המטוסים של  קתאי פסיפיק מציע  Wi-Fi, כאשר רוב המטוסים מציעים חדשות טלוויזיה וערוצי ספורט.

ב- Airbus A321neo החדש ביותר של קתאי פסיפיק, הטלוויזיות האישיות בגב המושב, הן ברמת K4 Ultra High Definition- חברת התעופה הראשונה שהציעה טלוויזיות UHD.

חדשנות מובילה להרחבת הרשת

חשיבה מתקדמת וחדשנות הם בבסיסה של  קתאי פסיפיק לאורך ההיסטוריה שלה. צוות המהנדסים של חברת התעופה עבד עם צוות המחקר והפיתוח של רולס רויס כדי להשיק את הטיסה הראשונה בעולם, ללא הפסקה,  מלונדון להונג קונג בשנת 1983, הישג שיא עולמי באותה תקופה.

בתוך קצת יותר מעשור, קתאי פסיפיק גם הובילה בטיסת הקוטב המסחרית הראשונה בעולם, בין ניו יורק להונג קונג – מסלול שהפך כעת לנורמה אשר מצמצמת זמן הנסיעה ותורמת להפחתת פליטת הפחמן.

כמייסדת שותפה של ברית oneworld, קתאי פסיפיק מציעה יותר מ -200 יעדים לחיבור נוסעים עם משפחותיהם, חבריהם וליצירת חוויות משמעותיות.

Exit mobile version