Site icon IAS

קרן חדשה הושקה באבו דאבי לתמיכה בתיירות העסקית

מרכז העיר אבו דאבי. צילום Depositphotos

אתרי האינטרנט ביזנס טרוולר אנגליה וגאלף ביזנס מדווחים כי קרן חדשה הושקה באבו דאבי כדי לתמוך בצמיחת התיירות העסקית בתוך איחוד האמירות. הקרן הוקמה בעקבות מזכר הבנות שנחתם בין לשכת הכנסים והתערוכות של אבו דאבי (ADCEB), חלק ממחלקת התרבות והתיירותאבו דאבי (DCT Abu Dhabi), לבין קבוצת ADNEC, הבעלים והמפעילה של מרכז התערוכות הגדול ביותר במזרח התיכון – מרכז הירידים הלאומי של אבו דאבי.

הקרן המשותפת של ADCEB ו-ADNEC Group צפויה להגדיל את אירועי B2B ונסיעות תמריצים באיחוד האמירות. הקרן תהיה זמינה לאירועים המתוכננים להתקיים בין ה-1 במאי 2023 ל-31 בדצמבר 2024, מועמדים יכולים להגיש את בקשתם להצעה ל-ADCEB או ל-ADNEC Group כדי שהקרן החדשה תהיה זמינה לתמיכה באירוע שלהם.

על פי הדיווחים, השותפות תשלב את מאמצי השיווק המשותפים של ADCEB וקבוצת ADNEC כדי להעלות את המודעות ליכולתה של האמירות לארח פגישות, כנסים, תערוכות ואירועים גדולים.

Saleh Mohamed Al Geziry, מנכ"ל תיירות DCT אבו דאבי, אמר: "עם הניסיון והמומחיות של ADCEB והפורטפוליו המרשים של נכסי אירועים, תיירות ואירוח של קבוצת ADNEC, נוכל יחד ליצור את חבילת היעד האולטימטיבית שמציגה את המיטב של האמירות ומושך לאבו דאבי מספר גדול יותר של אירועים בקנה מידה גדול ומתוקשר".

מסגד שייח' זאיד באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות. צילום freepik

Humaid Matar Al Dhaheri, מנכ"ל ADNEC Group, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם לשכת הכנסים והתערוכות של אבו דאבי להשקת הקרן המשותפת למארגני פגישות ואירועים תאגידים בינלאומיים, המעוניינים לקיים אירועים במרכז הירידים הלאומי של אבו דאבי. זה בא כחלק מהמאמצים שלנו לחזק את התיירות העסקית באבו דאבי ובאיחוד האמירויות ולמשוך חברות נוספות לבחור באבו דאבי כיעד אידיאלי לאירוח פגישות, כנסים, תערוכות או אירועים".

DCT Abu Dhabi הודיעה אשתקד על השקת תוכנית Advantage Abu Dhabi Meetings and Incentives 2.0. התוכנית מעודדת בעלי עניין שונים המעורבים בהנעת הצמיחה של מגזר MICE באמירות. לדוגמה, כחלק מתוכנית מחודשת, ADCEB שיתפה פעולה עם Etihad כדי לתמרץ לקוחות ארגוניים לבחור באבו דאבי לאירועי MICE שלהם. באופן דומה, לשותפים בתחום האירוח בתוכנית יש תוכניות במיוחד עבור מגזר MICE. מתווכים שנכנסים לקידום תעשיית MICE באבו דאבי גם הם מתוגמלים כראוי. ADCEB השיקה את תוכנית התגמול של סוכנות MICE כדי לתמרץ מתווכים בינלאומיים וגם מקומיים להבאת עסקים לבירת איחוד האמירויות.

ADCEB עסקה גם ביצירת שותפויות אסטרטגיות עם גופים שונים. בשנה שעברה, היא התחברה עם Abu Dhabi-based Miral כדי ליצור את הקרן לאירועים עסקיים שמטרתה למשוך אירועים עסקיים וקבוצות חברות של למעלה מ-500 משתתפים.

Exit mobile version