Site icon IAS

קריאת ועדי העובדים להצלת העיר אילת

אילת צריכה אוויר לנשימה. צילום: shutterstock

אילת צריכה אוויר לנשימה. צילום: shutterstock

אילת השוקקת ומלאה בתיירים בכל פינה, הפכה באחת לעיר רפאים שספגה מכה אחרי מכה, וחייבת מעבר לסיוע ממשלתי דחוף, גם את עזרתם של הוועדים שיחזירו לה את מה שהיא הכי צריכה, חיים.

ראשי הוועדים בהם: יאיר כץ, יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית,  אלירן קוזליק, יו"ר ועד עובדי טבע, מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חברת חשמל, מירי רובינו, יו"ר ועד עובדי בנק לאומי, רוני רז, יו"ר ועד עובדי כלל, ארמונד לנקרי, יו"ר וועד עובדי מפעלי ים המלח, אורנית ניב, יו"ר ועד עובדי אוסם סחר, דורון חיים, יו"ר וועד המהנדסים של אלביט, מודי גת, יו"ר ועד עובדי מגדל, יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון, גד רביד, יו"ר ועד עובדי סאפ, איתן קלדרון, ועד עובדי מקורות, ורבים נוספים, המייצגים אלפי רבבות של עובדים, רואים בהצלת העיר אילת, ערבות הדדית מחויבת המציאות.

ועד עובדי טבע כבר פועל באופן אקטיבי ומתכנן נופשים בארץ ובמיוחד בעיר אילת. יו״ר ועד טבע, אלירן קוזליק דיבר על החשיבות של ערבות הדדית בזמנים אלו. הוועד בראשותו החליט לבטל את כל הנופשים בחו״ל כדי לעזור לתיירות בישראל. הוועד הודיע כי כבר בחודש יולי, בכפוף לאישור משרד הבריאות, עובדי טבע, הגמלאים והמשפחות ינפשו באילת.

יאיר כץ, יו"ר עובדי התעשייה האווירית מסר כי מדינת ישראל צריכה להיערך לשגרת תיירות בצל הקורונה, להכשיר את בתי המלון לקורונה טיים ולייצור פתרונות נופש מחוץ לקופסא.

יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון ממליץ לעיר אילת להפוך לעיר נגישה ולפתח תחבורה ציבורית ייחודית מעבר לתחבורה הקיימת.

יעקב אלוש, יו"ר פורום הוועדים מציין כי במקביל להושטת העזרה של הוועדים להצלת העיר אילת, ביקשו וועדים רבים מראשי העיר ובעיקר מרשתות בתי המלון ואתרי הנופש, לשמור על מחירים שפויים כדי לא להכשיל את היוזמה שלהם.

כמו כן, מוסיף אלוש, כי הוועדים מבטיחים שהיוזמה שלהם לא תסתיים באילת, אלא תתפרס על כל אתרי התיירות בארץ. על פי נתוני חברת וועדים המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית/חברתית של וועדי העובדים בישראל, נמצא כי וועדי העובדים מרכזים 63% מהפעילות הנופש בישראל ו-45% מפעילות הנופש של ישראלים בחו"ל.

בעונת התיירות הקודמת טרם מגפת הקורונה הגיע מחזור פעילות התיירות של הוועדים ליותר מ-3.5 מיליארד שקלים.

Exit mobile version