Site icon IAS

קלאסיקה גרמנית: אירועי מוזיקה ותרבות

המבורג: Elbjazz Festival יערך באזור הנמל. צילום Depositphotos

שפע של אירועים ייחודיים שייערכו בגרמניה בשנת 2023 צפויים למשוך אליהם מבקרים ותיירים רבים. גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, ממליצה על כמה מאירועי המוזיקה והתרבות הבולטים ביותר.

המבורג: פסטיבל ג'אז

Elbjazz Festival בעיר המבורג, מביא אל קדמת הבמה יצירות ג'אז, בלוז ומוזיקת נשמה. זהו אחד מפסטיבלי הג'אז הגדולים בגרמניה, והוא ייערך באזור הנמל של המבורג.

מתי: 10-9 ביוני

מינכן: 500 שנים לתזמורת הבווארית הלאומית

בשנת 2023, תציין התזמורת הבווארית הלאומית 500 שנים להיווסדה, בסדרה של אירועים מגוונים, בהם קונצרטים תחת כיפת השמים.

מתי: מועדים שונים במהלך 2023

חבל הרוהר: Piano Festival

אירוע Ruhr Piano Festival הפך להיות פסטיבל הפסנתר הגדול מסוגו בעולם כולו. מדי שנה, פוקדים את הפסטיבל פסנתרנים מובילים לצד מוזיקאים צעירים ומבטיחים, המציגים לראווה את כשרונם.

מתי: מ-24 באפריל ועד אמצע יולי

לייפציג: פסטיבל גוסטב מאהלר

Gustav Mahler Festival ייערך בעיר שהיתה לביתו של המלחין הנודע במשך שני עשורים מחייו. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להאזין לסימפוניות המלאות שכתב וליצירות נוספות, שיבוצעו בידי עשר תזמורות מובילות.

מתי: 29-11 במאי.

דרזדן מארחת את פסטיבל המוזיקה השנתי – Dresden Music Festival . צילום Depositphotos

דרזדן: פסטיבל המוזיקה

Dresden Music Festival הוא פסטיבל שנתי, הכולל לא רק מוזיקה קלאסית אלא גם מוזיקה עכשווית, מוזיקת עולם, ג'אז וכן אירועי מחול. השנה, הנושא הוא "שחור ולבן", המהווה מחווה לפסנתר.

מתי: 18 במאי עד 18 ביוני

ברלין:  Classic Open Air

מדי קיץ, אזור כיכר Gendarmenmarkt הופך למרחב מרהיב שמאכלס פסטיבל מוזיקה תחת כיפת השמים. כאן, בלבה ההיסטורי של ברלין, מודגם הגיוון הרב של המוזיקה הקלאסית המקומית, בלווי זיקוקי די-נור ומופע אורות ליליים.

מתי: במהלך הקיץ. תאריכים מדויקים ייקבעו בהמשך.

חבל ריינגאו: פסטיבל המוזיקה

Rheingau Music Festival הוא פסטיבל מוזיקה בינלאומי שנוסד בשנת 1987. הוא מציג בעיקר יצירות קלאסיות, אך ניתן למצוא בו גם מוזיקה מז'אנרים נוספים.

מתי: 24 ביוני עד 2 בספטמבר

ברלין: פסטיבל הספרות הבינלאומי

בחודש ספטמבר, הופכת ברלין להיות "בירת הספרות", וזאת בחסות פסטיבל International Literature Festival . כ-200 סופרים יגיעו מכ-40 מדינות וישתתפו בפסטיבל הנערך זו הפעם ה-23, ויכלול אירועים מגוונים.

מתי: 16-6 בספטמבר

ברלין: פסטיבל הספרות הבינלאומי. צילום Depositphotos

לפרטים נוספים ועדכונים: https://www.germany.travel/en/home.html

Exit mobile version