Site icon IAS

קלאב הוטל אילת: "מופעי התרבות הם אטרקציה תיירותית"

קלאב הוטל אילת. צילום באדיבות קלאב הוטל

הפרסומים בתקשורת על כוונת הממשלה להתיר לקיים הופעות "במתחם הופעות" ייעודי באילת, הביא את קלאב הוטל, שפעלה נמרצות כדי שניתן יהיה לקיים הופעות באיים הירוקים, לפנות במכתב דחוף לשר הבריאות. קלאב הוטל אילת יוצא ביוזמה להצלת ענף התרבות הישראלי וחתם עם עשרות אמנים, ביניהם עידן רייכל ואברהם טל, על הופעות במתחם המלון, מהרגע שבו יתקבל לכך אישור רשמי ממשרד הבריאות. "לאור הפיכתה של אילת לאי ירוק ובזכות העובדה שבקלאב הוטל כבר בנוי מתחם המופעים הגדול והחדשני ביותר באילת, אנו מחויבים להחיות את ענף התרבות ולהזרים חמצן אל כל התעשייה הזו. אנו נפעל במודל קפסולות, בהתאם לתו הסגול, ונארח עשרות אומנים ומאות אנשי מקצוע מענף התרבות".

בקלאב הוטל, שערכה לפני הסגר שורה ארוכה של הופעות במתחם האירועים שבו הושקעו סכומי עתק באוויר הפתוח, בקפסולות ותוך הקפדה על כללי התו הסגול, מבלי שנרשמה בהן הדבקה, מתוכננות כבר בתקופה הקרובה שורה ארוכה של הופעות של אמנים שונים וכבר קבעו לוח מופעים של אומנים מובילים. עידן רייכל אמור להופיע ב-29 בחודש ולאחר מכן יהיו לו שש הופעות בקלאב הוטל בדצמבר ינואר. לפרוייקט של רביבו ולמיכל הקטנה, נקבעו בנפרד שלוש הופעות ואף נסגרו הופעות עם אברהם טל, ליאור נרקיס, קובי אפללו ומיקי גבריאלוב ועוד ועוד.

מופעים בקלאב הוטל אילת. צילום באדיבות קלאב הוטל

במכתב שנשלח מקלאב הוטל, לשר הבריאות יולי אדלשטיין, מדגישים כי "לפני תקופת הסגר התקיימו הופעות במתחם המופעים של קלאב הוטל באוויר הפתוח וזאת, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול ותוך שלא נרשמה הדבקה אחת כתוצאה מהקורונה מההופעות שהתקיימו". עוד צוין בפניה הדחופה: "המצב במתקני האירוח עדיף מבחינה בריאותית על המצב בעיר עצמה, בין היתר, משום שכל אורחי מתקני האירוח נבדקו ונמצאו שליליים לקורונה, וזאת לעומת כלל תושבי העיר אילת", לכן, כל החלטה לאפשר קיום הופעות ברחבי העיר חייבת לכלול גם את מתחמי הארועים במלונות להופעות תחת כיפת השמיים, וזאת על מנת למנוע הפליה וגם אינה נכונה מבחינה בריאותית".

בחג החנוכה, בתוכנית "באנו חושך לגרש", תוכנן מידי ערב מייצג הדלקת הנרות של קלאב הוטל עם מיטב האומנים. נקבעו הופעות להקת טררם שיארחו כל יום את האומנים מיכל אמדורסקי, טל מוסרי, אסף אשתר, וכן את שרי ועוזי פוקס, אורנה דץ, להקת היווניה, שימי תבורי ושרון חזיז. זאת, כחלק מתמהיל עשיר של מופעים להשלמת החופשה בקלאב הוטל אילת. "איסור על קיום אירועים יפגע קשות גם באמנים, גם באנשי הבמה וגם באורחים. כל זאת, כאשר אין לכך הצדקה בריאותית כאשר מדובר בהופעות באוויר הפתוח, במלונות שכל האורחים בהם נבדקו ונמצאו שליליים לקורונה", הדגישו בקלאב הוטל. עוד נכתב מקלאב הוטל: "כלל לא ברור שנדרשת החלטת ממשלה ותיקון התקנות על מנת להתיר קיום מופעים באילת, לנוכח העובדה שפרשנות סבירה היא שמופעי התרבות הם אטרקציה תיירותית".

בקלאב הוטל ציינו כי עשרות האומנים ומאות אנשי הצוות, מחכים לאישור המדינה לחזרה לפעילות, והיא ערוכה להפעיל את ההופעות באופן מיידי, לטובת ענף התרבות ולרווחת אורחי קלאב הוטל אילת. המכתב מקלאב הוטל נשלח ע"י עו"ד אוריאל פרינץ ממשרד ש.הורוביץ ושות'.

היכנסו ללינק לסרטון, באדיבות קלאב הוטל אילת:

עידן רייכל במופע מרפסות וקפסולות בקלאב הוטל אילת

עידן רייכל בקלאב הוטל – הוקרה לילדי וראייטי

אומני ישראל במתחם ההופעות בקלאב הוטל אילת

Exit mobile version