Site icon IAS

קיץ בדובאי: "Stay more, pay less"

זה הזמן לחופשה בדובאי. צילום לשכת התיירות של דובאי

צניחת המחירים של מלונות הפאר ואתרי הנופש בדובאי, היא אחד מהיתרונות הגדולים של חופשה, דווקא בעונה החמה. בקמפיין תיירות הקיץ של דובאי תוכלו למצוא מלונות פאר וריזורטים במחירים אטרקטיביים, עד כשליש מחיר ממה שהייתם משלמים בעונה אחרת. אם כי לא משנה מה מזג האוויר בדובאי, תיירים רבים נוהגים לפקוד את העיר לאורך כל השנה, במיוחד הקהל הישראלי שרגיל למזג האוויר השרבי.

במסגרת מבצע הקיץ, "Stay more, pay less", שנכנס לתוקף החל מה-1 ביוני ועד סוף אוגוסט 2022, משתתפים למעלה מ-70 בתי מלון, החל משלושה כוכבים ועד ריזורטים של 5 כוכבים, ביניהם:

Caesars Palace Bluewaters Dubai, Hyatt Centric, Habtoor Grand Resort, Caesars Palace Bluewaters  ועוד.

במסגרת המבצע תוכלו לדוגמא, לשהות שבוע שלם בריזורט היוקרתי "אטלנטיס דה פאלם", ולשלם רק עבור חמישה ימים, או לשהות חמישה ימים ולשלם רק עבור שלושה. הריזורט, בדרגת אירוח של חמישה כוכבים, הוא אחד מהמלונות הפופולאריים ביותר בדובאי, ולא בכדי, הודות לאינספור אטרקציות, מספר בריכות, חנויות יוקרה ואפילו חופים בלעדיים למלון.

דוגמא נוספת, היא הריזורט המפנק "סוויסוטל אל מורוז’ דובאי", שגם משתתף במבצע הקיץ. הריזורט בדירוג של 5 כוכבים ונמצא בסמוך למרכז העיר, ליד הבורג’ חליפה, קניון דובאי הענקי, מסעדות רבות ועוד חנויות יוקרתיות. במלון תמצאו לא פחות מ-251 חדרים מפנקים, 6 מסעדות וברים, ואיך לא, ספא אדיר ומפנק ובריכת שחייה עם טמפרטורה מתכווננת.

דובאי נחשבת ליעד המתאים למשפחות, זוגות ויחידים, הודות לאטרקציות הרבות שיש בה, לרבות מקומות מקורים וממוזגים: בדובאי מחכות לתיירים שלל אטרקציות שיצננו להם את הקיץ, אחת מהן היא סקי שלג ב"סקי דובאי", אתר הסקי המקורי הראשון במזרח התיכון, שגרף פרסים בינלאומיים וזכה לתואר "אתר הסקי המקורה הטוב בעולם". זהו אולם סקי מקורה בו הטמפרטורה בדיוק 0 מעלות, עם בית קפה מקסים בדרך לפסגה והדרכות מקצועיות למתחילים. כמו כן, החלקה על הקרח בקניון דובאי, לצד אינסוף חנויות, מסעדות ורשתות מזון מכל העולם, ומפל מים מרשים לקינוח.

מוזיאון העתיד של דובאי על קו הרקיע של דובאי. צילום Depositphotos

אטרקציה נוספת שתקרר את תיירי דובאי בקיץ, היא מוזיאון העתיד, מבנה אדריכלי מרשים ביותר (וכמובן, ממוזג), בגודל של חמש קומות פוטוגניות, המעניקות למבקרים הצצה אל העולם שעתיד להיות בעוד עשרות שנים.

גם שוק האוכל  Time out market הוא מקום אידיאלי להעביר בו יום בעונה החמה, עם דוכני מזון של מיטב המסעדות בעיר, הופעות חיות, מיצגי אמנות וכמובן, הנוף אל מרגלות בניין הבורג' חליפה והמזרקות.

לרבות כל אלו, דובאי היא יעד אטרקטיבי גם ובעיקר בקיץ, עם המחירים הנוחים ושלל מקומות הבילוי הממוזגים, לחופשה בלתי נשכחת.

למידע נוסף אודות המלונות המשתתפים בקמפיין הקיץ אנא בקרו: https://www.visitdubai.com/deals-and-offers?category=Hotel+deals

Exit mobile version