Site icon IAS

קיץ אילתי: שמח, ספורטיבי, מוזיקלי וחינמי

אילת - צילום רוני בלחסן

אילת, עיר החופשה הישראלית האולטימטיבית, מזמינה את הציבור הרחב להנות ללא עלות. זה הזמן לחופשה בארץ, ואילת, עיר התיירות של ישראל, כבר ערוכה למבקרים שיגיעו במהלך הקיץ. תאגיד התיירות של אילת מזמין את תושבי אילת ואת המבקרים בעיר, למגוון פעילויות – ללא תשלום. הפעילויות יתקיימו מדי יום בעיר, ובהם:, סיור אומנות מודרך (וממוזג), סשן בסאפ עם מדריך צמוד, מסיבת אוזניות ניידת, שיעורי יוגה ופילאטיס מול הים, הופעות מוזיקה מקומיות, פעילויות לילדים ועוד.

בסיור האמנות "אילת ארט" מכירים כמה מן האמנים והיוצרים הרבים המתגוררים בעיר, המקבלים השראה מהעיר ומהטבע המקיף אותה ואותם, ולכן העושר התרבותי בעיר התעצם במגוון תחומים שונים, כמו מוזיקה, אמנות, תיאטרון, ספרות ועוד. בסיור, בהדרכת יעל לרנר, משולבים אמנים מקומיים, שחלקם כבר הציגו יצירות ברחבי העולם, מתחם מיוחד המשלב אמנות, יין וקולינריה, אמנות וקהילה, גלריית אמנים מקומיים ומבנה מיוחד ומיתולוגי בעיר. הסיור כולו מתקיים ברכב ממוזג. מתאים לגילאי 18 ומעלה. בתאום מראש.

יוגה באילת מול הים. צילום בועז סמוראי

סיור דנסינג אילת הוא סיור תיאטרלי-מוזיקלי בטיילת אילת, הבנוי כמסיבת אוזניות ניידת. את הסיור יפעיל תיאטרון אלעד שיצעיד את הקהל (ואת הטיילת כולה) דרך הלוקיישנים השוקקים של העיר. באוזניות יתנגן פלייליסט קיצבי המורכב מלהיטי הדיסקו והפופ של כל הזמנים, הנחייה קופצנית מלאת אנרגיות וריקודים ללא הפסקה, שיוצרים שילוב מנצח וחוויה בלתי נשכחת. את שעות הבוקר הנעימות אפשר לפתוח בשיעור יוגה על קו המים בחוף דן, ולסיים עם השקיעה בשיעור פילאטיס מול הים בחוף ניין ביץ'. בערבים כדאי להגיע להופעות חיות בטיילת רויאל ביץ', מתוך פרוייקט מיוחד הכולל כ-100 אמנים מקומיים במגוון סגנונות מוזיקליים או להופעות DJ מקפיצות בגשר הילטון ובמפל פנינת אילת.

מי שמעדיף לראות את קו החוף מתוך המים, יוכל להצטרף לסיור חתירה חינם בסאפ בחוף אקסטרים (בהרשמה מראש). למשפחות עם ילדים יתקיימו אירועי "בטיילת Fun" עם משחקי רצפה, שעשועי מים, משחקי חשיבה, פעילות יצירה ועוד הפתעות. בימי שישי תתקיים קבלת שבת בחוף הדקל עם מוזיקה מעולה, דריניקים צוננים וספיישלים מהמטבח.

סיור דנסינג תיאטרלי-מוזיקלי בטיילת אילת. צילום בועז סמוראי

כל הפעילויות ללא עלות.

סיור אמנות (08-6340754) וסאפ (054-4882277), בהרשמה מראש בלבד!

לפרטים על מועדי הפעילויות, באתר תאגיד התיירות אילת:

  www.redseaeilat.co.il

Exit mobile version