Site icon IAS

קטלוניה וברצלונה ממתינות בזרועות פתוחות לתייר הישראלי

מימין, מרתה טקסידור ומתיאו אסנסיו, נציגי קטלוניה וברצלונה. צילום שוש להב

אחרי שנתיים של מגפה עולמית, קטלוניה וברצלונה נפתחות לתיירות ומחכות בזרועות פתוחות לתיירים מישראל. לקראת תערוכת התיירות הגדולה של השנה IMTM, התקיים אתמול (27.3) מפגש של נציגי קטלוניה וברצלונה, עם אנשי תיירות, סוכני נסיעות ועיתונאים ישראלים. במהלך המפגש החגיגי, שכלל ארוחת צהריים במסעדת "דלאל" בנווה צדק שבתל אביב, נחשפו פרויקטים חדשים ומעוררי סקרנות, שנועדו למשוך את הקהל הישראלי בחזרה אל קטלוניה וברצלונה.

מרתה טקסידור – מנהלת ישראל בלשכת התיירות של קטלוניה: "שנת 2022 תהיה שנה נהדרת לתיירות, הטיסות יחזרו, ויותר חברות מבעבר צפויות לטוס מתל אביב לברצלונה". במהלך השנתיים החולפות המצאנו את עצמנו מחדש, ביצענו התאמות למציאות המשתנה, והתאמנו עצמנו לקהל הרחב ולקהל הישראלי בפרט, עם פרויקטים חדשים ומרגשים ביניהם גם 'הגרנד טור קטלוניה' המכיל שפע מסלולים ואטרקציות".

גרנד טור קטלוניה", מתוך המצגת. צילום שוש להב

Grand tour of Catalonia

"גרנד טור קטלוניה" הינו מסלול טיולים עצמאי שהרכיבה לשכת התיירות של קטלוניה, כדי שכל אחד יוכל לטייל בעצמו ולהכיר את נפלאות קטלוניה. מדובר ביותר מ-200 קילומטרים של מסלול שמומלץ לעשות ב-13 ימי טיול, והוא כולל 15 נקודות עצירה מרכזיות. מדובר במסע מרתק ומעורר לכל החושים. המסלול מתאים לכל הגילאים ולכל עונות השנה, והוא הזדמנות ייחודית לפגוש מקרוב את הריחות, הטעמים, הצלילים, הנופים והאנשים של קטלוניה.

מי שמתכנן טיול קצר יותר מ-13 ימים, ישמח לדעת כי הגרנד טור קטלוניה מתפצל גם ל-5 מסלולי טיול ייעודיים קצרים יותר, החל מטיולי יין ומסורת, דרך טיולי טבע ואתגרים בפירנאים, ועד טיול סובב ברצלונה והסביבה ועוד.

למידע נוסף אודות "הגרנד טור קטלוניה": http://www.grandtourcatalunya.com/?lang=en

"שלום ברצלונה", מתוך המצגת. צילום שוש להב

הו ברצלונה ברצלונה…                                                                           

מתיאו אסנסיו – מנהל במשרד התיירות של ברצלונה, נכח אף הוא במפגש אתמול וסיפר על החשיבות הגדולה של הקשר בין ברצלונה לקהל התיירים הישראלי: "היחסים הטובים בין ישראל לברצלונה ידועים. השוק הישראלי חשוב מאד עבורנו. התרבות, המסורת ובעיקר האנשים קרובים לליבנו". אסנסיו פירט על פרויקט חדש בשם "שלום ברצלונה" אשר שם את הזרקור על הקהילה היהודית בברצלונה והסביבה.

אסנסיו: "אנחנו מכוונים את עצמנו מבחינה אסטרטגית לא רק לעסקים, אלא לאנשים בקצה. במסגרת הפרויקט ניתן למצוא מלונות, סיורים, פעילויות ונקודות עניין ספציפיות התואמות לפרויקט זה ולקהל היעד שלו, שהוא הקהילה היהודית בארץ ובעולם". עוד ציין כי מאז ומעולם ברצלונה הייתה יעד אידיאלי עבור ישראלים, זאת לאור העובדה שהיא מציעה מגוון עשיר של תחומי עניין רלוונטיים, כמו: שופינג, ספורט, חיי לילה, חדשנות, אטרקציות למשפחות, ואפשרויות פרמיום לשוק היוקרה. בנוסף הדגיש כי מדובר ביעד ידידותי מאד למשפחות עם ילדים, לגיל השלישי ולקהילה הגאה.

למידע נוסף על פרויקט "שלום ברצלונה":  https://he.sefarad.visitbarcelona.com/

Exit mobile version