Site icon IAS

קטאר איירווייז חושפת טרקליני יוקרה לחברי מועדון פריבילג' וברית וואן וורלד

טרקלין יוקרה של קטאר איירווייז בנמל התעופה חמד. צילום קטאר איירווייז

קטאר איירווייז (Qatar Airways) חושפת את טרקליני היוקרה החדשים: פלטינה, זהב וכסף ברכזת עטורת הפרסים, נמל התעופה הבינלאומי חמד (HIA), ומזמינה את חברי מועדון פריבילג' (Privilege) ומחזיקי כרטיס ברית התעופה וואן וורלד  (oneworld) ליהנות מהטרקלין הייעודי המתאים למעמד הנוסע המתמיד שלהם.

הטרקלינים החדישים עם נוף מרהיב הנשקף מבעד לחלונות, יספקו מתחם שליו לחברי המועדון של קטאר איירווייס פלטינום, זהב וכסף, ולבעלי כרטיסי ברית וואן וורלד Emerald ו- Sapphire. הנוסעים ייהנו גם ממטבח בינלאומי ומבחר רחב של משקאות.

מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייז, אכבר אל בייקר (Akbar Al Baker), אמר: "זה כבוד להכריז על פתיחתם של שלושה טרקליני היוקרה בנמל התעופה הבינלאומי של חמד, בדיוק בזמן שיא חופשת החג וכהכנה למונדיאל. טרקליני הפלטינה, הזהב והכסף מדגישים את המחויבות של חברת התעופה לתגמל את חברי הנוסע המתמיד עם הטבות נחשקות שמתאימות לאיכות השירות שקטאר איירווייז מעניקה. אנו מצפים לקבל את פני הנוסעים לחוות את הטרקלינים המודרניים והמרווחים שלנו בעת מעבר דרך נמל התעופה הטוב בעולם".

טרקלין פלטינום דרום של קטאר איירווייס

ממוקם במתחם A של נמל התעופה  ומיועד עבור חברי הנוסע המתמיד בעלי כרטיס פלטינום ומחזיקי כרטיס וואן וורלד Emerald. הטרקלין החדיש מכיל עד 140 מושבים, וכולל, חדר תפילה, בר, מסעדה ומקלחות. הנוסעים מוזמנים ליהנות מסעודת א-לה-קארט או מזנון, ולנצל את הגישה לאינטרנט אלחוטי בחינם.

טרקלין זהב של קטאר איירווייס דרום

ממוקם במתחם A של נמל התעופה ומיועד למחזיקי כרטיס זהב. מציע מגוון שירותים כולל ישיבה משפחתית, בר, פינת אוכל, חווית מזנון מלאה, מקלחות ואינטרנט אלחוטי חינם.

טרקלין כסף של קטאר איירווייס דרום

ממוקם במתחם B של נמל התעופה ומיועד למחזיקי כרטיס כסף. הטרקלין מכיל עד 195 מושבים, ומציע חדרי ישיבות, אזור משפחתי, מזנון אוכל ומתקני אחסון מזוודות.

מטוס בואינג 787 דרימליינר של קטאר איירווייס. . צילום Depositphotos

קטאר איירווייז היא חברת תעופה עטורת פרסים וזכתה בתואר "חברת התעופה של השנה" בטקס פרסי התעופה העולמי לשנת 2021, המנוהלת על ידי ארגון דירוג התחבורה האווירית הבינלאומי, Skytrax. היא זכתה גם בתואר "מחלקת העסקים הטובה בעולם", "טרקלין חברת התעופה הטובה בעולם עבור מחלקת העסקים", "מושב חברת התעופה הטובה בעולם במחלקת העסקים", "הקייטרינג הטוב בעולם במחלקת עסקים" ו"חברת התעופה הטובה ביותר במזרח התיכון".

קטאר איירווייז גם הפכה לחברת התעופה הראשונה בעולם שזכתה בדירוג בטיחות התעופה היוקרתי 5 כוכבים ל- COVID-19 של Skytrax. זאת בעקבות הצלחתו של נמל התעופה הבינלאומי חמד כשדה התעופה הראשון במזרח התיכון ובאסיה שזכה בדרוג בטיחות נמל התעופה Skytrax  חמישה כוכבים COVID-19. פרסים אלה מספקים הבטחה לנוסעים ברחבי העולם שאמצעי הבריאות והבטיחות של חברת התעופה כפופים לסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים של בדיקה והערכה מקצועית ובלתי תלויה. קטאר איירווייז טסה כיום ליותר מ-150 יעדים ברחבי העולם.

Exit mobile version