Site icon IAS

קטאר איירוויז: חברת התעופה הטובה בעולם

קטאר איירווייז , חברת התעופה הטובה בעולם. צילום יח"צ

חברת  קטאר איירווייז (Qatar Airways) נבחרה על ידי סקייטרקס (Skytrax)- חברה בינלאומית לדירוג חברות תעופה, "האוסקר של תעשיית התעופה", לטובה בעולם לשנת 2021, בפעם השישית (2011,2012,2015,2017,2019).

החברה זכתה גם בפרסים נוספים: מחלקת העסקים הטובה בעולם, טרקלין העסקים הטוב בעולם, מושב מחלקת העסקים הטוב בעולם, הקייטרינג הטוב בעולם במחלקת עסקים וחברת התעופה הטובה במזה"ת.

במהלך השנה המאתגרת של עידן הקורונה חברת התעופה זכתה גם בתארים חשובים נוספים – דורגה כחברת התעופה הבטוחה ביותר בתקופת הקורונה (COVID-19 Safety Rating) ונמל התעופה שלה, Hamad International Airport, נבחר לאחרונה לנמל התעופה הטוב בעולם, לשנת 2021.

אור אולטרה סגול מסוגל להשמיד נגיפים וחיידקים שונים במינונים הנכונים. צילום קטאר איירווייס

מנכ"ל חברת התעופה קטאר איירוויז, אכבר אל בייקר (Akbar Al Baker) אמר: "ההכרה כחברת התעופה הטובה בעולם בפעם השישית הוא הישג מדהים לחברת התעופה שלנו ואני רוצה להודות ללקוחות הנאמנים שלנו עבור הפרס הזה. השנים האחרונות היו מאתגרות ביותר בתולדות התעופה וזכיה בתואר היא הכרה הולמת על כל העבודה הקשה של חברת קטאר איירוויז לדאוג לכל הנוסעים שלנו. לא זנחנו אותם כשהיו זקוקים לנו, המשכנו להטיס אנשים לביתם, התמקדנו בביטחונם של לקוחותינו ועובדי חברת התעופה והמשכנו לחדש גם בתקופה הזו".

מנכ"ל סקייטרקס, אדוארד פלאיסט (Edward Plaisted) אמר: "להיבחר לחברת התעופה הטובה בעולם היא הכרה בסטנדרטים הגבוהים של קטאר איירווייס, ולזכות בפעם השישית הוא הישג יוצא דופן. אנו מברכים אותם על ההצלחה הייחודית הזו."

חברת התעופה קטאר איירווייז מיוצגת בישראל על ידי חברת פלייאיסט (Flyeast) המציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד לשוק הישראלי ותנאי ביטול שמאפשרים לבטל ללא עלות ולבצע שינויים בתנאים נוחים במיוחד.

Exit mobile version