Site icon IAS

קורס ראשון באומנות הבישול, המיועד לאנשים עם מוגבלות

צוות ניהול הפרויקט מרשת פתאל ומשתתפי הקורס. צילום באדיבות רשת פתאל

רשת מלונות פתאל, שהכריזה על הזדמנות תעסוקתית שווה לכל אדם, גאה לבשר על סיום מוצלח של קורס ראשון באומנות הבישול, המיועד לאנשים עם מוגבלות  בשיתוף תעסוקה שווה ומפעל הפיס, הסתיים בהצלחה רבה וכי שמונה משתתפים מתוך תשעה, ישתלבו ברשת ויחלו את עבודתם כבר השבוע במלונות המרכז, ירושלים ומלונות הדרום, שם יקבל כל אחד מהטבחים החדשים, חונך שיעזור לו בתהליך הקליטה וההשתלבות.

בטקס חלוקת התעודות, שהתקיים בחמישי האחרון, במלון לאונרדו ארט תל אביב, בישלו המשתתפים ארוחה חגיגית לנוכחים, שהתרגשו עד מאוד מהמעמד.

בין אלו שכיבדו את המעמד: יעקב סודרי מנהל אזור מרכז ופיתוח עסקי, ערן טובול מנהל משאבי אנוש רשתי, גנית בוכמן, מנהלת הדרכה רשתית, שף גיא רודובסקי השף הראשי של הרשת, הילה רוזן, ניהול פרויקטים של מעסיקים בתעסוקה שווה, עידו יפה וכן שפים, מנכ"לים וצוות ההדרכה רשתי של מלונות פתאל.

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל מסרה: "מיום הקמת החברה, רשת מלונות פתאל חרתה על דגלה ושמה לה כערך מוביל את נושא המעורבות בקהילה. בכל שנות העשייה, ערך זה היווה כאבן דרך מערכי החברה וכך גם היום, זוהי זכות גדולה עבורנו להעניק הזדמנות תעסוקתית שווה לכל אדם באשר הוא ולכן, אנו תמיד שמחים לשלב ברשת אנשים מכל המגזרים.

אני שמחה וגאה במשתתפים שסיימו בהצלחה את קורס יסודות הבישול בניצוחו של השף גיא רודובסקי, השף הרשתי והשף של מלון הרודס תל אביב, בשיתוף עם שפים נוספים מרשת מלונות פתאל".

שף גיא רודובסקי שף ראשי, רשת מלונות פתאל מסר: "אני שמח לברך את משתתפי הקורס, לרגל סיום קורס "אומנות הבישול" ומאחל להם הצלחה בהשתלבות התעסוקתית במטבחים של רשת מלונות פתאל. חוויית הקולינריה הינה מרכזית ותורמת רבות לשביעות רצון גבוהה בקרב אורחינו. כולי תקווה כי תהנו מחוויית הבישול והאירוח ותלמדו לנצל את ארגז הכלים שקיבלתם בקורס".

גנית בוכמן, מנהלת הדרכה רשתית בפתאל: "כחלק מיישום ערך המעורבות בקהילה, אנו מקיימים ברשת פתאל קורסים שונים המיועדים לאנשים עם מוגבלות. אחד הדברים שאני גאה בו במיוחד הוא שכל קורס מתקיים על פי תהליך מסודר ואין "הנחות" לאף אחד, אלא התאמות על פי יכולות וכישורים, לשמחתנו יש מקום לכולם ואין יותר מרגש מלראות את ההשתלבות שלהם במלונות כחברי צוות מן המניין".

Exit mobile version