Site icon IAS

קוסימה ווטקינס מונתה למנהלת קתאי פסיפיק בישראל

קוסימה ווטקינס, מנהל קתאי פסיפיק בישראל. צילםו יח"צ

חברת קתאי פסיפיק (Cathay Pacific), חברת התעופה הבינלאומית של הונג קונג, הודיעה היום על מינויה של קוסימה ווטקינס (Cosima Watkins) למנהלת הפעילות בישראל ובמסגרת זו – תהיה אחראית על הפעילות המסחרית והתפעולית בארץ, תוך התמקדות במתן שירות ברמה עולמית ללקוחות הישראלים וחיבורם לאנשים ולמקומות החשובים ביותר.

קוסימה ווטקינס הצטרפה לחברת קתאי פסיפיק ב-2019, ובתפקידה הקודם הובילה פרוייקטים בתחום המכירות וההפצה, תוך התמקדות באסטרטגיית מכירה גלובאלית. קוסימה סיימה בהצטיינות יתרה תואר שני בעסקים בינלאומיים וסינית מאוניברסיטת אדינבורו בסקוטלנד.

בהתייחסו למינויה של גב' ווטקינס, אמר קינטו צ'אן, מנכ"ל אזור אירופה של קתאי פסיפיק, "קתאי פסיפיק סיפקה שירותי תעופה חיוניים רציפים בין מזרח אסיה וישראל לאורך המגיפה. מינויה של קוסימה כמנהלת הפעילות בישראל במטרה להוביל את הצוות הישראלי המופלא שלנו מדגיש מחדש את החשיבות שאנו מייחסים לשוק הישראלי. נקשר את תל אביב עם ערים מרכזיות במזרח אסיה דרך הונג קונג שלוש פעמים בשבוע החל מאוקטובר. קתאי פסיפיק תמשיך לבנות מומנטום בישראל. תפקידה החדש של קוסימה יהיה קריטי בהובלת מסלול זה כלפי מעלה. ”

לאחרונה הכריזה קתאי פסיפיק על הגדלת תדירות הטיסות שלה לישראל וממנה. החל מה-2 באוקטובר לוח הזמנים בחורף מציג  3 טיסות שבועיות בין נתב״ג לנמל תעופה הבינלאומי של הונג קונג. הטיסות יתקיימו בימים ראשון, שלישי וחמישי, ויאפשרו טיסות המשך ליעדים כגון בנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני.

קתאי פסיפיק מגבירה את פעילותה מתל אביב. צילום יח"צ

Cathay Pacific Airways  

היא חברת תעופה בינלאומית שבסיסה בהונג קונג. מהמרכז שלה, אחד מנמלי התעופה החשובים והפופולריים בעולם, קתאי פסיפיק מפעילה שירותי נוסעים ומטען ליעדים רבים באסיה, צפון אמריקה, אירופה ואפריקה, עם אחד הציים הצעירים והמודרניים ביותר בתעשייה. החברה חוזרת בהדרגה אל לוח הזמנים שהושפע ממגיפת Covid-19; כיום בישראל היא מפעילה טיסות נוסעים אל וממנה לבנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני עם מטוסי A350-900 ו-A350-1000 מהדור האחרון. קתאי פסיפיק זכתה ארבע פעמים בתואר 'חברת התעופה העולמית הטובה ביותר' ובתואר '10 חברות התעופה הנקיות בעולם' שהוענק על ידי Skytrax במשך חמש שנים רצופות.

Exit mobile version