Site icon IAS

קוניגסדם חגגה בגדול את יום הסושי הבינלאומי

אנדי מצודה, סושי מאסטר והצוות הקולינרי של הולנד אמריקה ליין בקוניגסדם. צילום יחצ

אנדי מצודה, סושי מאסטר והצוות הקולינרי של הולנד אמריקה ליין בקוניגסדם. צילום יחצ

רול הסושי הגדול בים הנקרא "World Mega Roll" הוצג לגאווה באנייה קוניגסדם ( ms koningsdam ) של חברת השיט היוקרתית הולנד אמריקה ליין לרגל יום הסושי הבינלאומי, שנערך ב-9 ביוני.

אנדי מצודה (Andy Matsuda), סושי מאסטר, והצוות הקולינרי הבכיר (Culinary Council Member) של חברת השיט הולנד אמריקה ליין החליטו לשבור שיא והכינו את המגה רול סושי באורך 15 מטרים וברוחב 100 ס"מ בעזרת 31 ק"ג אורז, 150 גיליונות של אצות נורי , 1.3 ק"ג של דגי טונה, סלמון ושרימפס וחצי קילו טוביקו – ביצי דג דאון.

החגיגה נערכה מסביב לבריכת האנייה "לידו", כך שהאורחים יכלו לקחת חלק בהישג הקולינרי, שהפך לאחד המאכלים היותר פופולריים בעולם. הסושי מאסטר חצה את המגה רול מיד בסיום הגלגול המסורתי לעיני האורחים וצוות העיתונאים. המגה סושי הכיל, כאמור, אורז, סלמון, טונה, שרימפס, בשר סרטנים, טאמגו (חביתה יפנית), טוביקו, מלפפון, בצל סגול וצנון.

"כבוד לארח את אנדי באנייה קוניגסדם של הולנד אמריקה ליין, להפגין את כישוריו בהכנת רול הסושי הגדול בים לכבוד יום הסושי הבינלאומי", אמר אורלנד אשפורד ( Orlando Ashford), נשיא הולנד אמריקה ליין. "זו חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת עבור אורחי האנייה להשתתף באירוע עם אמן הסושי אנדי מצודה".

אנדי מצודה וצוותו במהלך הכנת רול הסושי הגדול בעולם, באנייה קוניגסדם. צילום יח"צ

שיתוף הפעולה עם אנדי מצודה החל בשנת 2016 ומאז הוא חולק את הידע שלו עם צוות השפים המדופלם של הולנד אמריקה ליין, הנמצאים בראש רשימת מומחי המטבח האסיאתי בים. נוסעי הולנד אמריקה ליין יכולים להתענג מסושי איכותי במסעדת Tamarind – מהיוקרתיות בים בתחום המטבח האסיאתי ונמצאת בחלק גדול מצי אניות החברה. Nami Sushi – בר הסושי בניצוחו של אנדי מצודה יהיה אחת מהאטרקציות הקולינריות, באנייה החדשה Nieuw Statendam, של הולנד אמריקה ליין שתושק בחודש דצמבר 2018.

"שמה של הולנד אמריקה ליין הולך לפניה והיא רכשה מוניטין קולינרי עולמי באניותיה, בנוסף לכל הפרסים שבהם זכתה חברת השיט היוקרתית בשנים האחרונות", הסביר זאב ארנון, מנכ"ל חברת אראי, נציגת הולנד אמריקה ליין בישראל.

Exit mobile version