Site icon IAS

קבוצת IAG : קיבולת של 21.9% מרמות 2019, ברבעון השני של 2021

חברות התעופה בקבוצת IAG. צילום יח"צ

קבוצת International Airlines Group) IAG), שבבעלותה חברות התעופה וולינג איירליינס, בריטיש איירווייס, אייר לינגוס ואיבריה פרסמה את דו"ח הביניים לששת החודשים עד ה-30 ביוני 2021. הקבוצה מדווחת על הפסד תפעולי של 2 מיליארד אירו במחצית הראשונה של השנה.

הקיבולת ברבעון השני עמדה על 21.9% מרמות 2019 בשל מגבלות הנסיעה והסגרים שממשיכים לפגוע בהתאוששות חברות התעופה. הקבוצה מצפה להגדיל את הקיבולת ל-45% ברבעון השלישי, אך קיימת אי ודאות. בחברת אייר לינגוס, ברבעון השני, גורמי העומס עמדו על 20% בשל ההגבלות המחמירות שהוטלו על ידי ממשלת אירלנד.

לואיס גאלגו, מנכ"ל קבוצת IAG אמר בתגובה: "הביצועים הטובים ביותר של הקבוצה ברבעון השני נרשמו בשווקים הלטינו – אמריקנים המונעים על ידי פחות מגבלות נסיעה. אני מברך על הסרת הסגר בבריטניה וכניסת תנועת נוסעים ממדינות האיחוד האירופי וארה"ב "

"אנו ממשיכים לבנות חוסן על ידי שמירה על מזומנים, הגדלת הנזילות והקטנת בסיס העלויות שלנו. ביום 30 ביוני, הנזילות של הקבוצה עמדה על 10.2 מיליארד אירו עם שיפור משמעותי בתזרים המזומנים התפעולי בהשוואה לרבעונים הקודמים. לטווח ארוך אנו מכינים את העסק שלנו כך שנוכל לצאת מחוזקים יותר ותחרותיים יותר בענף ששונה מבחינה מבנית. לדוגמה, אנו מאיצים את הדיגיטליזציה וההסכמים שלנו עם איגודים מאפשרים לנו לשפר את התפוקה ולהפחית את בסיס העלויות שלנו תוך הגדלת שיעור העלויות המשתנות", סיכם לואיס גאלגו.

בקבוצת IAG צופים שפעילות החברות תחזורנה לרמות של 2019 רק ב-2023 .

Exit mobile version