Site icon IAS

קבוצת ALLOVE בקריאה לממשלה לפתיחת ענף התיירות הכפרית

אחוזה על המים מושב שומרה. צילום ארנולד בר

לקראת היציאה מהסגר השלישי, קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש המובילים וילה לנד וצימר לנד, יוצאת בקריאה לראש ממשלת ישראל והשרים: "תעשו את הצעד הנדרש ותודיעו על פתיחה מיידית של ענף התיירות הכפרית עם היציאה מהסגר. אין כל הגיון בהשארת הצימרים ומתחמי הנופש סגורים, כי הם אופציית הנופש הבטוחה ביותר לישראלים בנקודת הזמן הנוכחית, כשנתב"ג סגור".

אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש המובילים וילה לנד וצימר לנד, אמרה: "הצימרים ווילות היוקרה הם מתחמי הנופש הבטוחים ביותר לישראלים כעת. הם מציעים נופש רק למשפחות גרעיניות, ללא התקהלויות ובשטחים פתוחים, וכל זה תחת ההנחיות המחמירות של התו הסגול. אני לא רואה כל הגיון בהשראתם סגורים, ודורשת מראש ממשלת ישראל והשרים, לאפשר לענף להיפתח, להציל את העסקים ולתת לציבור הישראלי אפשרות להתאוורר ולנפוש אחרי תקופה ארוכה של סגר".

אלוני הוסיפה: "ענף הצימרים נמצא בנקודת זמן קריטית, רגע לפני הוולנטיין דיי ב-14/2 שמהווה נקודת שיא מבחינת הזמנות ותנועה. דרושה מנהיגות אמיצה ואחראית, שתדע לקבל את ההחלטה הנכונה, רגע לפני שאלפי עסקים קטנים – צימרים, וילות יוקרה ומתחמי נופש, יקרסו באופן סופי".

קבוצת ALLOVE מפעילה את אתרי הנופש המובילים וילה לנד וצימר לנד ו-iRooms המאגדים קרוב ל-1000 מתחמי נופש ברחבי הארץ: צימרים, וילות, חדרי אירוח, אורחנים וחאנים.

קישור לאתר צימר לנד: https://www.zimmerland.co.il/

קישור לאתר וילה לנד: https://www.villaland.co.il/

irooms קישור לאתר:  https://www.irooms.co.il

אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE. צילום טוהר זנתי
Exit mobile version