Site icon IAS

קבוצת נקש נערכת לפתיחת 4 בתי המלון שלה באילת ובים המלח

מלון מילוס ים המלח, צילום יח"צ

קבוצת נקש בישראל הודיעה היום כי "ברגע" שתאושר החלטת הממשלה על המתווה לפתיחת בתי המלון באילת ובים המלח, היא תפתח מחדש באופן מידי את 4 בתי המלון שלה ביעדים אלה: הרברט סמואל הריף, הרברט סמואל רויאל שנגרילה ואורכידאה באילת, ומלון הרברט סמואל מילוס בים המלח.

"אחרי תקופה ארוכה של ישיבה בבתים, אנו מזמינים את כולם להתארח בבתי המלון שלנו הערוכים ומוכנים לקבלת אורחים בהתאם לדרישות והנחיות משרדי הבריאות והתיירות. לכל אחד מבתי המלון שלנו מיקום ומאפיינים ייחודיים, וכל אורח יוכל למצוא את אשר הוא חפץ בו באחד מהם, בהתאם לרצונותיו האישיים", אמר אבי חורמרו מנכ"ל קבוצת נקש בישראל.

"בתי המלון משתרעים על שטחים נרחבים ומאפשרים אירוח ברמה גבוהה במסגרות משפחתיות, כאשר עשרות חדרים כוללים בריכות פרטיות מחוממות ו/או מרפסות גדולות עם האט טאב או ג'קוזי.

חשוב לי מאד לציין שכדי לסייע לאורחים לעמוד בדרישות הייחודיות לימי הקורונה, הטמענו לאחרונה בכל בתי המלון מערכת חדשה, שנועדה להעשיר את חווית האירוח של הנופשים – לפני, בזמן ולאחר השהות במלונות. האורחים מקבלים מייל/הודעת טקסט עם פרטי ההזמנה וקישור לביצוע הפעולות הבאות: צ'ק אין און ליין מוקדם (כ-2-4 ימים טרם ההגעה), שיקל על ההגעה למלון וימנע עיכובים מיותרים בתהליך הרישום וקבלת החדרים; אפשרות לשדרוג החדרים (בהתאם לתפוסת המלון) המתבצע בצורת מכרז בו האורח יכול להציע את סכום השדרוג; הזמנת מגוון שירותים טרם ההגעה או בזמן השהות, דוגמת: טיפולי ספא, אטרקציות ופעילות באזור ועוד. אגב, באמצעות המערכת עומדת לרשות האורחים אפשרות ליהנות משירות חדרים ולהזמין את כל הארוחות והשתיה היישר לחדרם, ללא צורך בהגעה למסעדות", הוסיף אבי חורמרו.

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה, צילום אסף פינצ'ו

בפני המזמינים קיימת אפשרות לבטל את הזמנת החדרים בכל בתי המלון עד 48 שעות טרם ההגעה למלון, ללא דמי ביטול.

בתי המלון של קבוצת נקש באילת ובים המלח:

מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 775 ₪  ללינה וארוחת בוקר.

מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 759 ₪ ללינה וארוחת בוקר.

מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 1045  ₪ ללינה וארוחת בוקר.

מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו 1230  ₪ ללינה וארוחת בוקר.

Exit mobile version