Site icon IAS

קבוצת מלונות Minor מרחיבה את נוכחותה באיטליה

Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel. צילום יח"צ

קבוצת מלונות Minor מודיעה על בשורות משמחות: מרחיבה את נוכחותה באיטליה ומכריזה על  פתיחת מלון נוסף במדינת המגף על רצועת חוף אמלפי הקסומה: Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel. בנוסף מלון Anantara Chiang Mai בתאילנד הוכרז כאחד מ-500 המלונות הטובים בעולם על פי מגזין Travel + Leisure.

מלון  Anantara Convento di Amalfi Grand Hotelהינו פנינה אותנטית השוכנת על קו החוף האייקוני של אזור אמלפי. המלון הוקם במבנה ששימש במאה ה-13 כמנזר ובמסגרת השיפוצים שוחזר ושופץ הבניין בין 800 שנהתוך שמירה קפדנית על המאפיינים ההיסטוריים שלו. עיצוב הפנים האקלקטי משחזר אלמנטים של המנזר עליו נבנה ומשדר יוקרתיות על פי הסטנדרטיים של מותג הפריומיום Anantara. המלון ממוקם דקות הליכה מפיאצה דל דאומו המפורסמת המשקיפה על הנוף המרהיב של הנמל.

במלון 52 חדרי אירוח וסוויטות רחבות ידיים ומתחם ספא מפואר פונה אל הנוף הפנורמי של הים התיכון. גם הקולינריה בו משובחת ומציגה מבחר רחב של מנות ממרכיבים מקומיים טריים, רובם גדלים בגינת המלון עצמו. כיאה לאיטליה: פועל במלון פציולו בעל שם עולמי- ג'ינו סורבילו – שנחשב לשגריר הפיצה הנפוליטנית המסורתית.

Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel. צילום יח"צ

*טווח המחירים:  החל מ- 1300 יורו ללילה לחדר עם נוף לים.

חוף אמלפי, הינו אחד מיעדי התיירות הפופולריים באיטליה. זהו אזור עוצר נשימה המתפרש לאורך 50 ק"מ ואוצר בתוכו נופים מרהיבים של צוקים הנשפכים אל הים ועיירות דייגים ציוריות המונחות למרגלותיהם. המקום מושך אליו תיירים רבים מהעולם ופופולרי מאד גם בקרב הישראליים.

חברת טרנובה הישראלית אחראית על קידום קבוצת Minor Hotels, שמציגה פורטפוליו של 8 מותגי אירוח ו-530 בתי מלון, אתרי נופש ובתי מגורים ברחבי העולם. בין מותגי הרשת: Anantara Hotels, רשת המלונות האורבניים , Avani Hotels, Tivoli ורשת  Nhow Hotels האנרגטית, שמתהדרת בארכיטקטורה מודרנית ובתי המלון שממוקמים בשכונות התוססות בכל יעד.

Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel. צילום יח"צ
Exit mobile version