Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה: " 2.5 מיליארד אירו הוחזרו לנוסעים עד כה "

קבוצת לופטהנזה החזירה 2.5 מיליארד אירו לנוסעים. צילום יח"צ

מגפת הקורונה הביאה איתה תופעה שתעשיית התעופה לא ידעה מעולם, דרישת הנוסעים להיקפים אדירים של החזרים כספיים וזיכויים לטיסות עתידיות.  תופעה המוכרת למרביתנו מבית- חברות התעופה הישראליות בכלל ואל על בפרט שהודות לתיקונים בחוק שירותי תעופה חייבת עדיין לנוסעים כמיליארד שקלים – 75% מהסיוע הממשלתי לחברה. תקנות השעה לתקופת הקורונה האריכו את המועד וביטלו את רכיב הפיצוי. נראה כעת שההחזרים לנוסעים נשארו בגדר המלצה בלבד.

בעוד חברות התעופה הישראליות קיבלו יחס מיוחד חברות התעופה הזרות חויבו להשיב כסף לנוסעים, חלקן היו טובות יותר וחלקן פחות. אחת מהזרות היא קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס), שהודיעה אתמול (ו', ה-28 באוגוסט) כי בשנה הנוכחית, חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה החזירו עד כה למעלה מ- 2.5 מיליארד אירו לסך כולל של 5.6 מיליון לקוחות ובשבעת הימים האחרונים בלבד טופלו ושולמו 140,000 בקשות להחזר כספי. המספר הכולל של בקשות ההחזר הממתינות, כולל בקשות חדשות, עומד על 1.2 מיליון.

קבוצת לופטהנזה צילום יחצ

לקוחות יכולים גם להתאים בגמישות את תוכניות הנסיעות שלהם. מעתה, ניתן יהיה לבצע שינוי תאריך או יעד מספר פעמים, ללא תשלום דמי שינוי – כולל טיסות בעלות נמוכה (ללא כבודה). לפני מספר שבועות, בשיאו של הגל הראשון, הודיעה קבוצת לופטהנזה כי תאפשר כרטוס מחדש באופן חד פעמי וללא דמי שינוי עד האביב, אולם עכשיו האריכה הקבוצה את האפשרות עד סוף שנת 2020, ללא הגבלת כמות השינויים.

התקנה החדשה חלה בכל העולם, על כל ההזמנות החדשות בטיסות לטווח קצר, בינוני וארוך וזמינה באמצעות סוכני הנסיעות ובכל ערוצי המכירה הישירה. חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה עונות בכך על צורכי לקוחותיהן ומאפשרות להם הסדרי נסיעה גמישים עוד יותר. עם זאת, יתכן וייגבו הפרשי מחיר או מיסים במקרים בהם מחלקת הטיסה המקורית אינה זמינה בתאריך החדש או במקרה של שינוי מסלול.

Exit mobile version