Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מציעה פתרון מהיר לבדיקות קורונה

קבוצת לופטהנזה ו-Lab2Door מציעות לטסים לחו"ל שירות בדיקות קורונה לפני טיסה . צילום יח"צ

קבוצת לופטהנזה ושירות בדיקות הקורונה של Lab2Door ,המספקת שירות בדיקות קורונה פרטיות בבית הלקוח או בבית העסק, יחלו בשיתוף פעולה ייחודי המאפשר לנוסעי הקבוצה פתרון אמין, מהיר ובפריסה ארצית רחבה לביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה, עד בית הלקוח.

לקוחות הקבוצה יוכלו לבצע בדיקות קורונה בלי לצאת מהבית ובלי לבזבז זמן יקר בנסיעות ובהמתנה. תוצאות הבדיקה ניתנות באנגלית ומתקבלות עד 20 שעות ממועד הדגימה. שירות ה-VIP יספק פתרון קריטי לטסים, ויתבצע בפריסה ארצית ממטולה עד מצפה רמון. השירות החדש יספק פתרון לנוסעים שזקוקים לתוצאות דחופות, נוסעים שגרים במקומות מרוחקים או נוסעים שמעדיפים לא להגיע למרכזי בדיקות הומים.

בדיקות ה-VIP  ללקוחות קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS) נותנות מענה מהיר ונוח למצב הנוכחי, בו הבדיקות בקופות החולים ובמרכזי הבדיקות העירוניים לא תמיד מתאימות לשימוש בין לאומי  ומערך הבדיקות בנתב"ג עדיין לא פעיל ורחוק גיאוגרפית לרבים.

"כיום, הטיסה לרוב היעדים תלויה בהצגת בדיקה תקפה וההנחיות והמדיניות משתנות מידי יום. שירות ה-VIP יאפשר לנוסעים להתנהל ולתכנן את נסיעתם בצורה רגועה יותר גם בתקופה מורכבת זאת ". אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, "שירות הבדיקות יספק מענה ייחודי וכלל ארצי ללקוחות הקבוצה, בעזרתו ניתן יהיה לחסוך נסיעות וזמן המתנה יקר, במטרה לדאוג לנוסעי הקבוצה גם לפני הטיסה "

עלויות בדיקת ה- VIP לכל חלקי המדינה, לנוסעים המחזיקים כרטיס טיסה בתוקף של אחת מחברות הקבוצה או חברי מועדון :Miles & More

בדיקת מטוש בבית הלקוח או במשרד – 470 שקלים

הדגימה תבוצע ביום למחרת ההזמנה עד, 21:00 קבלת תוצאות עד 20 שעות ממועד הדגימה

שתי בדיקות בבית הלקוח או במשרד– 410 שקלים לכל בדיקה

במידה ויתבצעו בדיקות נוספות באותו אתר, מחיר הבדיקות הנוספות ירד.

את הבדיקה ניתן להזמין אונליין בכתובת  www.lab2door.co.il או בטלפון 077-972-5920. יש לציין בהזמנה את מספר הכרטיס האלקטרוני או מספר הנוסע המתמיד.

קבוצת לופטהנזה צילום יחצ

קבוצת לופטהנזה מפעילה בישראל כ-11 טיסות שבועיות ומאפשרת טיסות המשך לשלל יעדים ברחבי העולם. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי לא תגבה דמי שינוי כרטיס בכל החברות השותפות בה ולכל יעדי הקבוצה, עד סוף השנה. מעתה, ניתן יהיה לבצע שינוי תאריך או יעד מספר פעמים, ללא תשלום דמי שינוי – כולל טיסות בעלות נמוכה (ללא כבודה). חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה עונות בכך על צורכי לקוחותיהן ומאפשרות להם הסדרי נסיעה גמישים עוד יותר. עם זאת, יתכן וייגבו הפרשי מחיר או מיסים במקרים בהם מחלקת הטיסה המקורית אינה זמינה בתאריך החדש או במקרה של שינוי מסלול.

Exit mobile version