Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מחברת את ברלין ברנדנבורג לעולם

מטוס לופטהנזה בנמל התעופה ברלין ברנדנבורג. צילום לופטהנזה

קצת יותר מחודש לאחר שקבוצת לופטהנזה העבירה את פעילותה מנמל התעופה טגל לנמל התעופה החדש ברלין-ברנדנבורג (BER), הקבוצה מציגה תוצאות חיוביות. העברתן של חברות התעופה בקבוצה עברה על פי התכנון ונהלי התפעול בברלין ברנדנבורג עובדים היטב למרות נפח התנועה הנמוך יחסית.

חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה פועלות בצד הצפוני של טרמינל 1, הנמצא במרחק הליכה קצר מטרקלין לופטהנזה ומחנות הדגל החדשה WorldShop. נכון לעכשיו, חברות התעופה של הקבוצה מציעות כ -38% מכלל הטיסות הפועלות בברלין ברנדנבורג. מתוך סך של 1,700 המראות ונחיתות בחודש נובמבר, כ- 650 הופעלו על ידי קבוצת לופטהנזה – כלומר למעלה מ -400 טיסות יותר מחברת התעופה המדורגת שנייה ומעל 500 טיסות יותר מהמדורגת שלישית בנמל התעופה.

במיוחד חברת יורווינגס (Eurowings), חברת הלאו קוסט של קבוצת לופטהנזה התמקמה היטב בתקופה של פעילות נמוכה שנגרמה בעקבות משבר הקורונה. יורווינגס הפעילה כ -300 טיסות בנובמבר ומדורגת ראשונה מתוך כלל חברות התעופה הפועלות בנמל התעופה החדש . יורווינגס מפעילה לפחות שלוש טיסות יומיות מברלין ברנדנבורג לקלן / בון, דיסלדורף ושטוטגרט. יעד דומיננטי נוסף של חברת התעופה הוא האיים הקנריים ולוח הטיסות לחודש דצמבר מדגיש מגמה זו. עד סוף השנה יורווינגס לבדה תפעיל מעל 1,200 טיסות מנמל התעופה ברלין ברנדנבורג ואליו.

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג. צילום לופטהנזה

"חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מחברות את בירת גרמניה בצורה מהימנה ובטוחה לעולם. אנו גאים בכך שאנשים בברלין ובברנדנבורג שמו את אמונם בנו במשך עשרות שנים. אנו נישאר שותפים לאזור בעתיד ונרחיב את שירותינו מברלין בהקדם האפשרי לאחר סיום המשבר כאשר הביקוש לנסיעות יגדל ", אמר הארי הוהמייסטר (Harry Hohmeister), חבר וועד המנהל של קבוצת לופטהנזה והקצין המסחרי הראשי האחראי על הנוסעים בקבוצה.

מאז חודש ספטמבר קבוצת לופטהנזה מובילה את שוק התעופה בברלין. נכון לעכשיו, חמש חברות תעופה מהקבוצה טסות לברלין ברנדנבורג: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ויורווינגס. אייר דולומיטי תצטרף ללוח הטיסות בקיץ.

Exit mobile version