Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה: מזמינים חופשה לחגי תשרי ללא דאגות

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

חברות התעופה מקבוצת לופטהנזה יוצאות במבצע מיוחד ומאפשרות שינוי או ביטול חינם חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו- SWISS מציעות ללקוחותיהן, החל מהיום מבצע מיוחד אשר במסגרתו ניתן יהיה לרכוש כרטיסי טיסה גמישים, ללא דמי שינוי וביטול, למגוון יעדים באירופה, כך שניתן יהיה לתכנן חופשה במהלך חגי תשרי או נסיעת עסקים ללא חשש.

לאור העובדה כי רשימת היעדים מהם רשאים הישראלים לחזור ללא בידוד משתנה לעיתים קרובות, כמו כן, ההגבלות במדינות היעד, משתנות אף הן מעת לעת, נוסעים רבים מהססים להזמין כרטיסי טיסה. מבצע המחירים החדש מאפשר לנוסעים להזמין טיסה בבטחה וליהנות מחופשה ללא דאגות, שכן במידה ויהיה צורך לשנות את מועד הטיסה או לבטל את הנסיעה ניתן יהיה לעשות זאת.

עופר קיש מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: "קבוצת לופטהנזה מתאימה את עצמה לצרכי הלקוחות בכדי לספק להם את הגמישות והביטחון המרביים בתקופה מאתגרת של חוסר ודאות. אנו שמחים להציע ללקוחותינו אפשרות להזמין חופשה בחגי תשרי ולשנות את כרטיס הטיסה במידת הצורך בהתאם לדרישות הכניסה במדינת היעד ולהנחיות הבידוד בעת הנחיתה חזרה בישראל. בנוסף, אנחנו ממשיכים לשמור בקפדנות על אמצעי הזהירות וההיגיינה בכל טיסותינו, על מנת שלקוחותינו יוכלו לטוס בבטחה."

המבצע ליעדים באירופה תקף להזמנות החל מעתה ועד ה- 11 בספטמבר 2021 ולהמראות החל מעתה ועד ה- 31 באוקטובר 2021 .
דוגמא ליעדים באירופה:
ציריך : החל מ- 335 $
וינה : החל מ- $349
מינכן: החל מ- $405
פרנקפורט: החל מ- $425
ליסבון: החל מ- $365
דבלין: החל מ- $379

Exit mobile version